return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 14)
View this Thread in Original format
Blik
deze thread is nu ook unsticked, ik heb de link in mijn sig gezet, zodat iedereen het toch nog kan vinden, als nog een paar andere dit ook doen, kan iedereen de kaart zien
M_Peror
quote:
Originally posted by Blik
ik heb de link in mijn sig gezet, zodat iedereen het toch nog kan vinden, als nog een paar andere dit ook doen, kan iedereen de kaart zien

Bij deze.
Marco Harleman
Arghh xie mijn naampie er ook nog niet opstaan. Ken iemand dat ff fixxe??? Plaats de Vecht maar ergens tussen de driehoek Twello, Vaassen Apeldoorn Deventer, zeg maar
Flipper01
quote:
Originally posted by Marco Harleman
Arghh xie mijn naampie er ook nog niet opstaan. Ken iemand dat ff fixxe??? Plaats de Vecht maar ergens tussen de driehoek Twello, Vaassen Apeldoorn Deventer, zeg maar

Yooo, je staat er ook bij!!!
Was trouwens het eerste gehucht dat ik niet in de atlas kon vinden ;)
Tha Force
eeej ik sta er ook nog nie op!!

Kwoon in Heerde (the place 2 be:D:D) is tusse zwolle en apeldoorn in!
Flipper01
quote:
Originally posted by Tha Force
eeej ik sta er ook nog nie op!!

Kwoon in Heerde (the place 2 be:D:D) is tusse zwolle en apeldoorn in!

Jawel hoor!!
Ik had je PM via TimeportE doorgekregen! Check maar! :D
TimeportE
uuh volgens mij staat tango der nog nie op.. of ik moe em gemist hebben (das nie zo moeilijk op die map.. shiitttt veel nl. TA's! :D)
hij moet volgens mij ergens in de buurt van arnhem nijmegen wonen of hij moet wel elke keer flink ver rijden als ie naar de matrixx, etc komt! :)
Marco Harleman
thanx flipper, De Vecht staat inderdaad niet in de grootte bosatlas, Daarom heb ik het maar ff aangegeven.
Nastra Azzurro
ik woon nu ergens anders.. nimeer den haag maar Southampton, UK

whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Peace
Tha Force
ksta er op:D:D

dj Screamer
heeeey jullie vergeten iemand :whip:
ik woon in meppel, daar is volgens mij nog wel genoeg plaats lol
maaruhm flipper voeg mij ook ff toe plz

greetz ScReAmEr
djiwan
Add Me @ Sneek :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement