return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 20)
View this Thread in Original format
Acidophilus
Acidophilus komt ook uit Halfweg.
mastah jc
quote:
Originally posted by MaGiK54

Ikke woon in Den Haag, svp op het kaartje zetten, als er nog ruimte is, drukke boel op de kaart om en na bij Den Haag :D

jahh maar wie wil er dan ook weer niet in den haag wonen he :D enne zet mij er dan ook maar bij, bij den haag dus....
M_Peror
quote:
Ik ga de kaart maar ff in Photoshop om proberen te zetten..

Jeetje man Flipper01 waar haal je de tijd vandaan? :eyes:
MaGiK54
Net ff de wereldkaart zitten bekijken en de afzonderlijke landen, maar mot erbij zeggen dat je de strakste kaart hebt gemaakt Flipper. Mijn complimenten :D
Flipper01
Grrr, had ik net weer wat naampjes overgezet naar Photoshop, crasht m'n comp :whip:

Kan iemand (Mod) misschien ff aangeven welke namen ik in het al bomvolle westen wel weg kan laten??

[EDIT]Ik heb weer een hoop namen in Photoshop gezet (zie bovenstaande post[/EDIT]
Emphelator
Ik woon in Lekkerkerk, ligt aan de Lek, vlakbij Rotterdam.
stefv
ik ben 'n beetje laat met poste..
maar ik woon in nederweert.. erges onder weert ovzoow (bij mantisnl)
Flipper01
Zo, ik heb nu alles overgezet in Photoshop zodat ik later de boel makkelijk kan verplaatsen of aanpassen!! :D

Zie hier het resultaat:

Mis je je naam nog op de kaart, laat het dan ff weten!!! Ik heb namelijk een aantal namen er niet meer opgezet omdat ik die hier nauwelijks of nooit heb gezien!
mr.marcello
Ziet er keurig uit man!! Eindelijk een beetje overzichtelijk!!

Met vriendelijke groet.
T.H.C.
Ja idd heel netjes...maare Petrus woont inmiddels in Epe(rechtsboven vaassen,magrec) en wat doet Henkie nog op de kaart?

mastah jc
ziet er mooi uit!! wel heel wat minder mensen dan eerst of zie ik het verkeerd?
M_Peror
Dacht een stadgenoot gevonden te hebben... maar volgens zijn profiel komt ReGrooved uit Rotterdam!? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement