return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 2)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude)
Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch?

, en ik maar denken dat je ergens in (provincie) Utrecht of Gelderland woonde:p:D:D
je zit niet eens zo ver van me af whahaha
TimeportE
uuh.. lukt het niemand op henkie en siesta na dan :p om de map weer up te loaden want er zijn veranderingen op getreden!! of is de server te traag!! :conf::)
magrec
Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw :D :p
-=WVG=-
quote:
Originally posted by magrec
Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw :D :p

eeeh *oeps*

Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan :p

De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe...
John
ik woon in Dordrecht..dorpje vlakbij zwijndrecht papendrecht sliedrecht en sgravendeel.. onder de rook van rotterdam :)
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec

uuh.. heeft dus wel iedereen zijn eigen plaats derop gezet?? ik zie namelijk geen veranderingen
de site is gekicked!!! :whip: damn, eff kijken waar ik die map nu kan zetten, moeten we weer opnieuw beginnen :(:(
Sandman
Das mooi klote TimeportE....

Zodra de link werkt ga ik wel effe wat kladden voor je op dat plaatje

Sandman
Spad
Hey Timeport, once your map is online let me know the URL and I'll add it to the world map.

edit: OH YEAH, IT'S HERE
Blik
wel een goed ideetje moet ik zeggen (ook al is het gejat van de engelsen :p)

ik hoop dat het lukt om een andere site/server te vinden

magrec
quote:
Originally posted by -=WVG=-

eeeh *oeps*

Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan :p

De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe...

:mad: :whip: grrr...naja dan verander ik dat wel weer moet ik wel weer het plaatje hebben.
TimeportE
okeej.. ik heb nieuwe ruimte gevonden..
hopelijk gaat het deze keer beter :):)

*edit* waarom is het niet mogelijk om een pic direct te linken naar een tripod site.. beetje een geocities syndroom :whip:
ach ja.. gebruik deze ruimte maar dan uplaod ik em wel naar mijn persoonlijke site als ie klaar is :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement