|
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude)
Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch? |
, en ik maar denken dat je ergens in (provincie) Utrecht of Gelderland woonde:p:D:D
je zit niet eens zo ver van me af whahaha |
|
|
| TimeportE |
| uuh.. lukt het niemand op henkie en siesta na dan :p om de map weer up te loaden want er zijn veranderingen op getreden!! of is de server te traag!! :conf::) |
|
|
| magrec |
| Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw :D :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw :D :p |
eeeh *oeps*
Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan :p
De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe... |
|
|
| John |
| ik woon in Dordrecht..dorpje vlakbij zwijndrecht papendrecht sliedrecht en sgravendeel.. onder de rook van rotterdam :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw :D :p |
uuh.. heeft dus wel iedereen zijn eigen plaats derop gezet?? ik zie namelijk geen veranderingen
de site is gekicked!!! :whip: damn, eff kijken waar ik die map nu kan zetten, moeten we weer opnieuw beginnen :(:( |
|
|
| Sandman |
Das mooi klote TimeportE....
Zodra de link werkt ga ik wel effe wat kladden voor je op dat plaatje
Sandman |
|
|
| Spad |
Hey Timeport, once your map is online let me know the URL and I'll add it to the world map.
edit: OH YEAH, IT'S HERE |
|
|
| Blik |
wel een goed ideetje moet ik zeggen (ook al is het gejat van de engelsen :p)
ik hoop dat het lukt om een andere site/server te vinden |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
eeeh *oeps*
Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan :p
De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe... |
:mad: :whip: grrr...naja dan verander ik dat wel weer moet ik wel weer het plaatje hebben. |
|
|
| TimeportE |
okeej.. ik heb nieuwe ruimte gevonden..
hopelijk gaat het deze keer beter :):)
*edit* waarom is het niet mogelijk om een pic direct te linken naar een tripod site.. beetje een geocities syndroom :whip:
ach ja.. gebruik deze ruimte maar dan uplaod ik em wel naar mijn persoonlijke site als ie klaar is :) |
|
|
|
|