return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 10)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by michiel
is die kaart ook nog ergens te zien?
thx

later

michiel

en o ja, mijn woonplaats kan per komende zondag verandert worden in barcelona :cool:

De kaart staat als het goed is op de eerste pagina van deze thread..;)
Ik ga zo weer de nieuwste versie uploaden..

Moet je ff in het Chill out forum kijken of je in Spanje op de kaart gezet kan worden :p
T.H.C.
quote:
Originally posted by magrec
glaniskanis komt toch uit deventer?

GAE was toch al genoemd...GAE=Deventer, jij komt toch uit vaassen? had je moeten weten...foei:D :D
basvh
ik woon in het pittoreske

Ammerzoden, dit ligt dicht bij den bosch
aphex
Ik hbe mijn meuk ook maar ff verteld..
mocht het iemand boeien.. ik woon niet in groningen maar eelde.. net iets eronder.. :P

Kusjes voor de guys and pijpje voor de gays :P
magrec
quote:
Originally posted by T.H.C.

GAE was toch al genoemd...GAE=Deventer, jij komt toch uit vaassen? had je moeten weten...foei:D :D

B-SIDE hehe ja maar ik zag glanis zijn naam niet op de kaart staan dus ik twijfelde of ie nu wel of niet uit deventer kwam.
Flipper01
quote:
Originally posted by aphex
Ik hbe mijn meuk ook maar ff verteld..
mocht het iemand boeien.. ik woon niet in groningen maar eelde.. net iets eronder.. :P

Daar is nog wel wat plaats over, de rest van het land begint al aardig vol te raken..
rellivisit
Jaja, de tweede inwoner uit het grote Hapert. Zelfde plaats als Raoel dus. Onze straat ligt zeg maar over zijn straat. :toothless Als ik hem op de kaart plak valt Raoel weg, dus tja, bij deze. Tel maar Eindhoven 2 dan he! :toothless

Rellivisit.

p.s. Glanis, nog steeds geen nieuws, kutzooi, schijtdebielen rijmt op......
Flipper01
quote:
Originally posted by rellivisit
Jaja, de tweede inwoner uit het grote Hapert. Zelfde plaats als Raoel dus. Onze straat ligt zeg maar over zijn straat. :toothless Als ik hem op de kaart plak valt Raoel weg, dus tja, bij deze. Tel maar Eindhoven 2 dan he! :toothless

Ik zal jullie beiden ff bij het allombekende Hapert onderbrengen.. ;)
Gurian
He stoer dat ik er ook opsta (Ben al een tijdje nie bij deze
thread geweest volgens mij :D)Ckerz dat gat van mij opgezocht in
een bosatlas :p

ff off topic Eagles Rulez
biba
Hey hey hey Biba woont in Duiven! En dat ligt tussen Arnhem en Zevenaar, in de buurt van flipper01!!! Please put me on the map!:eyes: :eyes:

:stongue: :stongue: :stongue:

Greetings from Biba!!!
Heey Flipper zaterdag weer /mood43!!
Greetz aan iedereen, dus ook aan Dj Roos!!!:stongue:

arno
hey, cool dat jullie ook aan mij gedacht hebben. goed idee trouwens.
Henkie_henk
wtf sta ik der ook al op lol..

naja weet k meteen waar harderwijk ligt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement