|
you guys know this one...? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| X-scream |

Basshunter - LOL, snart i en butik nära dig! |
|
|
| Laszlo |
, CHECKA IN PHOTOSHOP SKILLSEN...haxx0rzzzzzzzzzz

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes:
tillåt mig spy





sådär...nu känns det bättrre... |
|
|
| X-scream |
| :stongue: :D :D :D |
|
|
| Cloudburst |
| Årets mest självklara köp enligt mig. |
|
|
| NooN |
Ehm. Namnbyte på sin plats kanske?
Snälla. |
|
|
| reveal |
Haha, klassiskt :D alla gamla mirc-war-låtar :p |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by X-scream

Basshunter - LOL, snart i en butik nära dig! |
heter albumet LOL?
det blev t.o.m. värre.. jag som inte trodde att det kunde bli så :wtf: |
|
|
| reveal |
Tracklist:
01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do
02: Boten Anna radio Edit
03: Strand Tylösand
04: Sverige
05: Hallå Där
06: Mellan Oss Två
07: Var Är Jag
08: Utan Stjärnorna
09: Festfolk 2006 Remix
10: Patrik Och Lillen - Vifta Med Händ
11: Professional Party People
12: Im Your Bass Creator
13: Boten Anna instrumental
14: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do
:stongue: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
12: Im Your Bass Creator |
jisses vilken fjant
väntar med spänning på en colab mellan Basshunter och Lord of the Bass |
|
|
| zoric |
"01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do"
:haha:
Jag vet inte vad jag ska säga längre, men förvånad blir jag i alla fall inte av hans påhitt längre :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by reveal
Tracklist:
01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do
02: Boten Anna radio Edit
03: Strand Tylösand
04: Sverige
05: Hallå Där
06: Mellan Oss Två
07: Var Är Jag
08: Utan Stjärnorna
09: Festfolk 2006 Remix
10: Patrik Och Lillen - Vifta Med Händ
11: Professional Party People
12: Im Your Bass Creator
13: Boten Anna instrumental
14: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do
|
:eyes: Seriöst??? Är du säker på att det inte är nån Absolut Children tracklist..? |
|
|
|
|