|
you guys know this one...? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| jag var tvungen ;) |
|
|
| lacksesepsotygh |
| vilken fantastisk artist! |
|
|
| zoric |
| Min kusin skulle göra en parodi på det här, får se om han lyckas :haha: |
|
|
| Laszlo |
| SNÄLLA NÅGON, SKJUT DEN DÄR JÄVLA FJANTEN !!!!!!!! |
|
|
| zoric |
Basshunter är arg för att Holländare har snott hans låt :haha: :haha: :haha:
DIE WILL YOU!!!!!!!!
:wtf: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by zoric
Basshunter är arg för att Holländare har snott hans låt :haha: :haha: :haha:
DIE WILL YOU!!!!!!!!
:wtf: |
vad menar du?
någon måste åtminstone ägga hans hus ffs... dvs om dom inte redan gjort det |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by benni
vad menar du?
någon måste åtminstone ägga hans hus ffs... dvs om dom inte redan gjort det |
Han har haft krismöte med skivbolaget :haha: :haha: :haha: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by zoric
Han har haft krismöte med skivbolaget :haha: :haha: :haha: |
vem fan vill sno en basshunter låt:wtf: |
|
|
| montana |
| det är tydlingen nån som har gjort en holländsk "cover" på låten och basshunter har inte gått med på det eller nåt, ärligt talat, vem bryr sig, låt han bli bestulen på all royalties och hela köret också |
|
|
| zoric |
| Vilka jävla bönder :haha: |
|
|
|
|