return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
you guys know this one...? (pg. 7)
View this Thread in Original format
zoric
Aja, om de bara visste om hur skamligt det är att spela den här låten :haha:

Helt sjuka siffror :eyes:
benni
quote:
Originally posted by >>FK
Det finns verkligen bra musik där ute, som försöker förmedla budskap och har en tanke, som hamnar i skymundan för sån här jävla skitmusik. Eller så är det bara jag som har missförstått hur det fungerar här i världen och vägrar inse det ;)

I feel you.

ibland tänker man på hur dum majoriteten av musik lyssnarna kan vara, men sen frågar man sig själv om det verkligen är dom som är konstiga eller jag själv eftersom jag befinner mig i minoriteten. :nervous:

demokrati är konstig :p
ScuL
kan lägga till att låten är veckans "dancesmash" på Radio538 (antar att det finns några som kommer ihåg att det brukade vara Radio538 som sponsrade och sändade Trance Energy i förflutnet :p )
jofawe
haha.. hittade en norsk version

http://www.jxit.se/norsk.mp3
zoric
quote:
Originally posted by ScuL
kan lägga till att låten är veckans "dancesmash" på Radio538 (antar att det finns några som kommer ihåg att det brukade vara Radio538 som sponsrade och sändade Trance Energy i förflutnet :p )

Definitivt tragiskt.
jofawe
[[ LINK REMOVED ]]

Hörni.. vad är det för fel på killen?!
zoric
För varje dag som går, så undrar jag hur han kan stå ut med sig själv och hans pinsamma uttalanden?

Det här är riktigt löjligt :wtf:
>>FK
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,863415,00.html

hahahahaha

" -Men jag var så inne i musiken att jag knappt märkte dem, säger han."

ahhh herregud!!!!
DjAviander
"Är Basshunter... homosexuell?"
"svaret är hemskt, hemskt mycket mycket... nej"

HAHAHA! 6 viktiga uttalanden i mitt rektum! :stongue:

Killen är ju pinsam! Snart blir det nog nån skottpeng på honom. :tongue3
jofawe
quote:
Originally posted by DjAviander
"Är Basshunter... homosexuell?"
"svaret är hemskt, hemskt mycket mycket... nej"

HAHAHA! 6 viktiga uttalanden i mitt rektum! :stongue:

Killen är ju pinsam! Snart blir det nog nån skottpeng på honom. :tongue3

men nu kan jag av egen erfarenhet säga att den där Emilia som strök sig mot honom är en _slampa_ ... antagligen blev han äcklad av henne..

Så såg hon ut på hemmaplan i växjö i maj i år.. eeeew

hustler
Läste att de planerar en lansering av det där utvecklingsstörda mongot i USA också. Helt sjukt om han lyckas slå där, då är det seriöst något fel på människors smak vad gäller musik.

Visar bara att vem som helst kan sätta sig dyngrak vid en dator och göra en "hit" som gemene man kan sitta och digga..
benni
quote:
Originally posted by hustler
Läste att de planerar en lansering av det där utvecklingsstörda mongot i USA också. Helt sjukt om han lyckas slå där, då är det seriöst något fel på människors smak vad gäller musik.

Visar bara att vem som helst kan sätta sig dyngrak vid en dator och göra en "hit" som gemene man kan sitta och digga..

jag tror ärligt talat att det inte blir någon större hit i usa.. dom är för "svarta" för att gilla sånt ...fast man vet aldrig :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement