return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
you guys know this one...? (pg. 13)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by benni
då får vi hoppas han gör det va :stongue:


Deal!

:gsmile:
reveal
quote:
Originally posted by >>FK
asshunter, eller perra som han kallar sig är inte ett dugg bättre som var snabb på att rida på basshuntervågen med sina kassa remakes i hopp om att bli känd även han, luktar lite avundsjuka


Fast Perrra har varit "känd" på nätet (IRC etc) i säkert 10 år, så det handlar nog inte om att bli känd. Han har alltid gjort "nördig" musik om botar, IRC etc, så detta passade väl bra eller nåt :)
Akia
:eek: Hörde precis Basshunters nya hit - Vi sitter i ventrilo och spelar dota. Jag är säker på att syrrans 4-åriga dotter kommer att älska den (och alla hennes dagis kompisar!)!
ScuL
Boten Anna spelades ute på nöjesfältet i min by igår kväll.

väldigt konstigt att höra ett svenskspråkigt låt på hög volym här i Holland.
Akia
Det är bara till att vänja sig ScuL, för snart kommer du att höra "Vi sitter i ventrilo och spelar dota"... :nervous:
ScuL
läskigt... men rent melodiskt tycker jag den är BÄTTRE än Boten Anna :D
Cloudburst
den är ju en ren kopia av Daddy DJ - Daddy DJ
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
den är ju en ren kopia av Daddy DJ - Daddy DJ



det är faktiskt en laglig cover .. typ..
Cloudburst
quote:
Originally posted by jofawe
det är faktiskt en laglig cover .. typ..


ah... för jag hörde den flera månader innan han slog igenom (kompis skicka) och tänkte "aha en fyllelåt/cover gjord i ett hafs". Den var kortare än låten på radion nu.
Pjox
Jag tycker facktiskt att både boten anna och ventrilo sången är ganska skoj. När man lyssnar på dom någon gång sådär :p
Men jag skulle nog inte säga att boten anna är lika kul när den spelats en miljon ggr.
Fast bra är dom ju inte... Dom borde inte få spelas på radio helt enkelt!

Cloudburst
quote:
Originally posted by Pjox
Jag tycker facktiskt att både boten anna och ventrilo sången är ganska skoj. När man lyssnar på dom någon gång sådär :p
Men jag skulle nog inte säga att boten anna är lika kul när den spelats en miljon ggr.
Fast bra är dom ju inte... Dom borde inte få spelas på radio helt enkelt!


Ok, jag vet att du har dyslexi (förlåt om jag minns fel) och jag vet inte om du vill att folk ska påpeka saker. Du skriver allt skitbra nuförtiden, men det är bara en sak. Du stavar faktiskt med ck. Ta inte detta på fel sätt för jag menar inget illa, tänkte bara du ville veta. :)

Vet inte varför jag är såhär anal :p, har tänkt på det varje gång du skrivit ordet. Sorry om jag är ett jobbigt as, typ basshunter-jobbig. :p

/OT
Pjox
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, jag vet att du har dyslexi (förlåt om jag minns fel) och jag vet inte om du vill att folk ska påpeka saker. Du skriver allt skitbra nuförtiden, men det är bara en sak. Du stavar faktiskt med ck. Ta inte detta på fel sätt för jag menar inget illa, tänkte bara du ville veta. :)

Vet inte varför jag är såhär anal :p, har tänkt på det varje gång du skrivit ordet. Sorry om jag är ett jobbigt as, typ basshunter-jobbig. :p

/OT


Haha tack! Du är inte jobbig.
Jag är lite sådär dubbel me när jag vill att folk ska påpeka det.
Man kan säga det på två sätt, antingen på ett översittar sätt eller bara genom att vara trevlig.
Eftersom du nu har fått mig uppmärksam på hur faktiskt stavas så är det en mycket större chans att jag ska komma ihåg det och stava rätt i framtiden. På så sätt lär jag mig att stava bättre men när någon påpekar bara för påpekandets skull så är det jävligt irriterande.
När någon förstår vad det står men ändå måste dryga sig om stavning, det är DÅ jag blir irriterad men som nu blir jag bara glad eftersom det hjälper mig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement