return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
you guys know this one...? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vizay
jag.....kan....inte....sluta....skratta....

jag dör!
NooN
Stackars Basshunter!

:rolleyes:
jofawe
"- Det var för mycket röj. Jag trampade på en skärva som gick rakt igenom skosulan, säger Jonas. Han upptäckte röda fotspår på golvet. "


Gode gud ...

Uppträder han på allsång på skansen så lejer jag en lönnmördare
Snowave
Jag råkade hitta en länk till en som gör parodi på basshunter.

http://perrra.kicks-ass.net/

asshunter heter han.

Och han är ingen båt eller bot.
>>FK
quote:
Originally posted by NooN
Stackars Basshunter!

:rolleyes:


hahaha, finns nog en anledning till att det krossades en vinflaska på scenen, synd att dem som kastade den inte träffade ;)
NoModE
Noe er galt.
Den er forsatt på VG-lista Topp20 i Norge og den selger som faen i butikken.

WHY!!!!!!????????
jofawe
man kan ju inte annat än att älska grabben!
jofawe
man kan ju inte annat än att älska grabben!

http://webbtv.tv4.se/webtv/metafile...rtCAvXa(hpAgYA4
SWE_TRANCE
Asså, låten får mig snart att ta livet av mig :(
MEN, denna jävla "jakt" som har blivit på honom tycker jag är lite väl faktiskt...
Visst, killen har:
Gjort värsta skitlåten (enligt oss)
"Tappat" ut bilder när han har sex på nätet.
Hanterat media lite sisådär va...

Killen verkar ju inte ha "alla hästar hemma"...
Han förväntade sig värsta glamour-stormen när hans låt började spelas i radio och la sig på diverse topplistor osv.
Nu har han säkert ett rent helvete, ALLA hånar honom och rent av mobbar killen via diverse parodier och videoklipp som förlöjligar hans "hit".

Tycker låten suger, men tycker även lite synd om grabben som nu har värsta häxjakten på honom vart han än dyker upp.

Aja, lite tankar från mig bara nu innan jag ska dra hem från jobbet.

PEACE AND OUT :)
Amnezia
hah..var på väg hem från bussen och gick förbi frimis (uteställe i öbro) och vad hör man inte om boten anna på högsta volym spelad live av herr basshunter himself, var en upplevelse...man kanske skulle ta sig dit imorrn för se det hela :wtf:

själv tycker jag videon nästan är mer pinsam än själva låten..=P
han hävdar ju åtminstonde själv att han gör eurodance och inte trance..
är som vanligt alla retards i media och allmänheten som hypar upp det till nått i trance väg...:rolleyes:

Laszlo
Var inne på holländska delen av TA och snokade - kolla in vilken låt som nämns i första posten ...jesus, någon måste skjuta basshunter
Cloudburst
Jofawe vart i farten... :p

http://www.youtube.com/watch?v=f8Yn...related&search=
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement