|
you guys know this one...? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| staz |
haha det hela e bara så sjukt.. tragik utan dess like.
är den boten själv han spänner på på bilden eller? :p tweakar den lite..
ja,, bått har jag också alltid sagt. men de säger han ju i låten också.. varje satans studentflak man har sett har ju manglat den här låten.. men vem vet det kanske e bra för nu kommer ju alla nya generationens fjortisar att tokdigga TRANCE! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by staz
men vem vet det kanske e bra för nu kommer ju alla nya generationens fjortisar att tokdigga TRANCE! |
Det är snarare så att alla fjortisar tror det är trance och sånt man lyssnar på när man säger att man lyssnar på trance... jag vågar knappt säga att jag lyssnar på trance till noobsen längre, de kan ju få fel tankar om mig:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
nu på midsommar så spelades låtjäveln i vartenda tält/stuga/bil som man gick förbi..
lätt trött på den nu! |
|
|
| mr_fisken |
sjukt hahaha äre på riktigt?:eyes: |
|
|
| DjAviander |
Skämtar du med mig långsamt baklänges? Det var det värsta jag sett!:stongue: :stongue: |
|
|
| NooN |
Känns nästan som Teddybears STHLM vs. Torgny Melins ungefär :p
Dåligt med sex?
:haha: Skitkasst gjord, bra poäng dock :p
-EDIT-
Jag var tvungen att lägga upp den här...
Basshunter Live @ Dreamhack
Lagom pinsam människa... |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by NooN
Känns nästan som Teddybears STHLM vs. Torgny Melins ungefär :p
Dåligt med sex?
:haha: Skitkasst gjord, bra poäng dock :p
-EDIT-
Jag var tvungen att lägga upp den här...
Basshunter Live @ Dreamhack
Lagom pinsam människa... |
Oh hjälp, vad mobbad han ska känna sig. :nervous: |
|
|
| Kongo_kim |
| kunde inte någon datornörd kastat en dator på honom :whip: :whip: :whip: |
|
|
| fe_maLe |
suck..ibland undrar man om inte vissa borde låsas in i tvångströja och aldrig få komma nära en dator eller studio:rolleyes:
videon är om möjligt mer tragisk än själva låten:clown: |
|
|
|
|