return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
you guys know this one...? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Hahaha, det var sjukaste jag sett! Vilken tragedi för svenskt musikliv. Tur jag är USA för tillfället så jag slipper undan hemskheterna som tydligen pågår hemma i Sverige :p
Laszlo
Den jävla nissen har ju för fan blivit intervjuad i rapport...istället för att porträttera någon av våra riktigt stora stjärnor så tar de med en jävla lodis till datanörd som inte kan få något jobb...:nervous: :nervous: :nervous:

kolla bara in när han knarkar upp alla pengarna han tjänar på sin one hit wonder och tvingas leva i rehab resten av livet,,,
Dj Cola
kraken är ju 24-26 o bor hoss mamma o pappa grabbar, go eassy on him ;)
Laszlo

Omslaget håller lika hög klass som låten

:nervous: :nervous: :nervous:
hustler
På tal om Basshunter...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=613706

http://img513.**************/img513/...sshunter9hw.jpg

Så jävla klockrent, den enda riktiga glädjen är skadeglädje :D

Vad gäller låten är det den största smörja jag har hört sen DJ Alligator
Braxen
- Det här görs för att sabotera för mig. Det finns ju människor som kan vara svartsjuka, säger han.

hhaha, jaa jag vill också va som basshunter !
:o
jofawe
haha.. staaackars kille..
DjAviander
Är det bara jag, omogen som jag är som omedelbart vill skriva om hans namn till AssHunter efter en sån grej? :p:D

Han har blivit intervjuad av TT och massor med andra nyhetsbyråer. Och någon hade mage att påstå: "..Basshunter är det nylyft som Trancen så länge väntat på." VADDÅ TRANCE?! VADDÅ NYLYFT?! :whip: :whip:

Mwae. Usch o fy.

Han spelade för övrigt Live i Östersund i förrgår och enligt en mycket pålitlig källa spelade han "Boten Anna" inte mindre än 6(!!!) gånger på en kväll.
fede
quote:
Originally posted by DjAviander
Han spelade för övrigt Live i Östersund i förrgår och enligt en mycket pålitlig källa spelade han "Boten Anna" inte mindre än 6(!!!) gånger på en kväll.

han är inte den enda som spelare den ;\
har varit på många studentskivor och där har den också spelats måååååånga gånger :( :( det värsta är att de flesta där diggar låten o sjunger till den osv... ^_^ orka...
Cloudburst
Vafan jag har alltid utalat bot som [bått] inte [bååååååt].

zoric
Fyfan, jag satt och garvade i två timmar åt den här idioten!!!!!!!1

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Han sjunger om en BOT!!!!!!!!!!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo

Omslaget håller lika hög klass som låten

:nervous: :nervous: :nervous:

:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE