|
you guys know this one...? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| Hahaha, det var sjukaste jag sett! Vilken tragedi för svenskt musikliv. Tur jag är USA för tillfället så jag slipper undan hemskheterna som tydligen pågår hemma i Sverige :p |
|
|
| Laszlo |
Den jävla nissen har ju för fan blivit intervjuad i rapport...istället för att porträttera någon av våra riktigt stora stjärnor så tar de med en jävla lodis till datanörd som inte kan få något jobb...:nervous: :nervous: :nervous:
kolla bara in när han knarkar upp alla pengarna han tjänar på sin one hit wonder och tvingas leva i rehab resten av livet,,, |
|
|
| Dj Cola |
| kraken är ju 24-26 o bor hoss mamma o pappa grabbar, go eassy on him ;) |
|
|
| Laszlo |

Omslaget håller lika hög klass som låten
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Braxen |
- Det här görs för att sabotera för mig. Det finns ju människor som kan vara svartsjuka, säger han.
hhaha, jaa jag vill också va som basshunter !
:o |
|
|
| jofawe |
| haha.. staaackars kille.. |
|
|
| DjAviander |
Är det bara jag, omogen som jag är som omedelbart vill skriva om hans namn till AssHunter efter en sån grej? :p:D
Han har blivit intervjuad av TT och massor med andra nyhetsbyråer. Och någon hade mage att påstå: "..Basshunter är det nylyft som Trancen så länge väntat på." VADDÅ TRANCE?! VADDÅ NYLYFT?! :whip: :whip:
Mwae. Usch o fy.
Han spelade för övrigt Live i Östersund i förrgår och enligt en mycket pålitlig källa spelade han "Boten Anna" inte mindre än 6(!!!) gånger på en kväll. |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Han spelade för övrigt Live i Östersund i förrgår och enligt en mycket pålitlig källa spelade han "Boten Anna" inte mindre än 6(!!!) gånger på en kväll. |
han är inte den enda som spelare den ;\
har varit på många studentskivor och där har den också spelats måååååånga gånger :( :( det värsta är att de flesta där diggar låten o sjunger till den osv... ^_^ orka... |
|
|
| Cloudburst |
| Vafan jag har alltid utalat bot som [bått] inte [bååååååt]. |
|
|
| zoric |
Fyfan, jag satt och garvade i två timmar åt den här idioten!!!!!!!1
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Han sjunger om en BOT!!!!!!!!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo

Omslaget håller lika hög klass som låten
:nervous: :nervous: :nervous: |
:haha: |
|
|
|
|