return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
you guys know this one...? (pg. 12)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Akia
:eyes: Seriöst??? Är du säker på att det inte är nån Absolut Children tracklist..?


Enligt cdon.com så är det den spellistan :p
Christian Ö.
quote:
Originally posted by zoric
"01: Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Do"

:haha:

Jag vet inte vad jag ska säga längre, men förvånad blir jag i alla fall inte av hans påhitt längre :wtf: :wtf: :wtf:


Det är en gammallåt, mycket äldre än Anna låten.. WC3 med patchen Dota blev väldigt populärt i min skola under våren och då va alla haxxzors tokiga i just "vi sitter i venten och spelar lite dota":nervous:
benni
någon måste åtminstone ta sig tillsammans och ägga hans hus :o
mjz
Satan i gatan vad jag asgarvar just nu, var inne på basshunter.se :haha:

quote:

Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik är att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nästan varje låt har sin egen stil. Och det är inte bara tom musik utan många låtar har ett unikt innehåll, ofta med en känsla eller ett budskap. Det är antagligen därför att folk kommer ihåg låtarna och fortsätter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till världen...


:haha: :haha: :stongue:

Det är ju massiv ost alltihopa, hur svårt är det att identifiera?
Aendy
quote:
Originally posted by mjz
Det är ju massiv ost alltihopa, hur svårt är det att identifiera?


Det är ju problem att identifiera en låt från en annan, måste vara det han syftat på. Han har ju bevisligen haft problem i skolan så det kan ju vara förklaringen till att han inte riktigt fick fram budskapet...
>>FK
asshunter, eller perra som han kallar sig är inte ett dugg bättre som var snabb på att rida på basshuntervågen med sina kassa remakes i hopp om att bli känd även han, luktar lite avundsjuka
zoric
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Det är en gammallåt, mycket äldre än Anna låten.. WC3 med patchen Dota blev väldigt populärt i min skola under våren och då va alla haxxzors tokiga i just "vi sitter i venten och spelar lite dota":nervous:


Hur kommer det sig att jag inte har hört det fram tills nu med tanke på att jag går i samma klass som de största spelnördarna som finns..?

Haha, Vad dåligt :haha:

Tack för förklaringen i af :)
ScuL


nummer 3 och den stiger fortfarande... :nervous:
Akia
Såg att killen bor i Halmstad...:eek: kanske dyker upp på Dreamdance 21 oktober...:nervous:
ScuL
quote:
Originally posted by Akia
Såg att killen bor i Halmstad...:eek: kanske dyker upp på Dreamdance 21 oktober...:nervous:


:) tror inte det :p

zoric
Gör han det kommer jag ner för att ge honom en omgång :wtf:
benni
quote:
Originally posted by zoric
Gör han det kommer jag ner för att ge honom en omgång :wtf:


då får vi hoppas han gör det va :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement