return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
you guys know this one...? (pg. 8)
View this Thread in Original format
NooN
quote:
Originally posted by hustler
Läste att de planerar en lansering av det där utvecklingsstörda mongot i USA också. Helt sjukt om han lyckas slå där, då är det seriöst något fel på människors smak vad gäller musik.


Amerikaner vill ha Green Day, Simple Plan och 50 Cent. :rolleyes:
zoric
Vi får väl vänta och se om det blir någon hit i USA. De har ju ändå ingen smak..

Jofawe: Fyfan vad ful hon är :haha:
>>FK
ja herregud en sån skata, tyvärr så anser dagens unga tjejer att det är snyggt att se ut sån :crazy:
ScuL
eurodance har aldrig funkat i USA, inte ens när Madonna eller Kylie Minogue gjorde det. så jag har inga stora förväntingar på Basshunter heller!!

Men låten fungerar utmärkt i Europa hittills, trots att det är Svenskt!

quote:
Originally posted by >>FK
ja herregud en sån skata, tyvärr så anser dagens unga tjejer att det är snyggt att se ut sån :crazy:


desto slampigare desto bättre :crazy:
>>FK
quote:
Originally posted by ScuL desto slampigare desto bättre :crazy:


Välkommen till Sverige :haha:
zoric
>>FK
Det är ju sant Zoric :sadgreen:
ScuL
quote:
Originally posted by >>FK
Välkommen till Sverige :haha:


Holland är inte bättre iaf
Halvnakna tjejer med rövhorn-tattueringar (som vi kallar det :p) ful som fan o de tror de är kulast :p helt värdelöst
zoric
quote:
Originally posted by >>FK
Det är ju sant Zoric :sadgreen:



:gsmile:
Akia
quote:
Originally posted by >>FK
ja herregud en sån skata, tyvärr så anser dagens unga tjejer att det är snyggt att se ut sån :crazy:


Ja, men är det så konstigt, det är ju såna som ni killar dreglar efter! :rolleyes:

>>FK
quote:
Originally posted by Akia
Ja, men är det så konstigt, det är ju såna som ni killar dreglar efter! :rolleyes:


Jag vet att jag generaliserade, och när jag läser vad du skriver så inser jag att det är fel, för visst finns det även "bra" killar. dem är bara lite svårare att hitta (såväl som tjejer), eftersom dem inte tar lika mycket plats som dessa *censur* ;)
Jeremy H
Fanns det inte en tråd om typ killar/tjejer och förhållanden osv för lääääääängesen här på sweta? Vore kul att gräva upp :clown:

F.ö. så är tjejer ett ont släkte! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement