|
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זינאדין זידאן - מגיע לך שככה תיזכר
בוגד אפס
אלקס
נבחרת "צרפת" שעשתה תיקו פעמיים מול ישראל היתה נבחרת נטולת הכוכבים שהביאו אותה עד הגמר... כל קשר בין הנבחרות הללו הוא מקרי בהחלט
איטליה אלופה!!
אני מתעורר לבוקר חדש מחר |
זאת אותה נבחרת שערוריית שלא הגיע לה לנצח את ספרד מלחתחילה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
זאת אותה נבחרת שערוריית שלא הגיע לה לנצח את ספרד מלחתחילה. |
מממ אולי אתה לא רואה טוב אבל זידאן (כמה אפס שהוא יצא היום הרבה בזכותו הם כאן) ועוד מספר ותיקים שחזרו מפרישה מהנבחרת לא היו בחלק נכבד מהמוקדמות כולל שני המשחקים מול ישראל
צרפת בלי זידאן זאת אותה נבחרת?
נו באמת |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| צרפת לא נבחרת.. אני מאושר מדי מכדי לפרט עכשיו על הדרך הביזארת ומלאת המזל שלה לגמר.. אולי מחר נעשה סיכום צרפתי. |
|
|
| DvJ |
Forzza Italy............:crazy:
איזה משחק משעמם
חוץ ממחצית ראשונההה מצוינת משתי הנבחרות כל המשחק היה משעמם
עד לקטע עם זידאן חבל שככה הרס את כל הקריירה שבנה וככה נצטר לזכור אותו...
אבלל איטלייהה אלופה וזה משחשוב אחת הפייבוריטים שלי שרציתי שתיקח....
גאטוסו ענקק.........
ומטראצי - איזה משחק גדול היה ללו היום כבש שער כבש פנדל וגרם שיעפילו את זידאן...... |
|
|
| DjChook |
חחחח מוש זה הצחיק אותי
בכל מקרה, זידאן באמת יצא הומו,
אבל
מוות לערבים! מוות לערבים
לדעתי עד הדקה ה 110 הגיע לצרפת לזכות
איטליה לא מצאה את הידיים והרגליים, ורק הרימה למעלה והתפללה לנס
בעוד הנרי וזידאן בכמה הברקות, ואפילו מלודה סוף סוף הראה שיש לו כדורגל ברגליים
אבל אז באה השטות, ומאז אני איטלקי :) |
|
|
| omergunr |
חחחחח די די איזה שטויות.. מי יזכור לו את הדבר הזה ביכלל.. אחד השחקנים היותר טובים בכל הזמים של הכדורגל.. ובטח של התקופה האחרנוה.. פשוט אגדה השחקן הזה..
עכשיו ידברו על זה קצת אחרי שבוע ישחכו מיזה.. ועוד כמה שנים יזכרו אותו בתור שחקן ענק.
כי הוא באמת היה שחקן ענק. |
|
|
| m0sh |
מי יזכור לו את זה?
תגיד לי מה אתה דפוק
זה הדבר שהכי יזכרו מכל המונדיאל הזה
שמע החצי גמר של איטליה וגרמניה והגמר היו פשוט לקוחים מסרט טוב
דרמות (כן מה שקרה עם זידאן זה גם דרמה)
פורצה איטליה...בסופו של דבר למרות המשחק הרע בגמר הגיע לאיטליה |
|
|
| uzi |
היי, זוכר שכתבת:
| quote: | Originally posted by DjChook
ולמרות שאני אוהב איטליה, אני רוצה שזיזו יחתום את המונדיאל |
חחחחחח! הוא חתם את המונדיאל ועוד איך! הוא סיים את הקרייה בגדול! היה פיצוץ!
שמעתם את הבדיחה???
לזידאן היו שני נגיחות נהדרות בגמר, אחת פספסה ואחת פגעה בול. |
|
|
| uzi |
אז מה היה לנו בגמר הזה:
1) מחצית ראשונה סוערת ושני שערים משני הקבוצות
2) פנדל שהיה או לא היה
3) התקפות מרשימות משני הקבוצות שנגמרו במשקוף או בהצלה קשה של השוער
4) צרפת ששלטה בכל המשחק והפסידה
5) אלימות במגרש
6) כוכבים שמבאסים אומה שלמה - ראינו את זה בכל המונדיאל
7) טראזאגיי = תראה איזה גיי
8) מטאראצי = מה אתה רץ, אייי?
9) היה לנו גול שנפסל בגלל נבדל שלא היה
10) לא יודע מה עוד אבל רציתי להגיע לסעיף עשר
אני חושב שלא הגיע לאיטליה לנצח ובודאי-ובוודאי לא הגיע לצרפת לקבל גביע אחרי ההתנהגות של זידאן! |
|
|
| uzi |
וואווו!! אני לא מאמין, אתמול דברתי עם חבר שלי ואמרתי לו שזידאן לא משחק מורטל קומבט! דרך אגב, במשחק הראשון של מורטל קומבט לדמות קיינו יש מכת נגיחה! וגם קיינו קרח!!!
 |
|
|
|
|