return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 8)
View this Thread in Original format
Koby
זידאן?
פאביו גרוסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 אהההההההההההההה
סליחה..זהו נרגעתי..משחק ענק..אין מילים..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא בטוח...
איפה פרינגס?

חוץ מזה המשחק המגעיל ביותר במונדיאל מבחינת עבירות לא היה של גרמניה אני מזכיר לך אלא דווקא של שתי נבחרות שידועות יותר בגלל המשחק היפה שלהן


קל עשה עבודה טובה מאוד לגרמניה לדעתי..
לא יכול להגיד אם הוא נפל מפרינגס או לא, כי לא ראיתי את כל המשחקים של גרמניה..אבל הוא עשה עבודה טובה והיה לדעתי המצטיין של גרמניה..

ובמשחק המגעיל ביותר, השופט עשה נכון, עורר אולי פרובוקציות, אבל הוציא בצדק את רוב הכרטיסים..


quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אחלה טכניקה..
מסירות נהדרות..
והוא תותח בבעיטות חופשיות..
ואין מגן שעוצר אותו..
הא כן נו בטח כל אלה תכונות של שחקן טניס שולחן..

זה שהוא לא הגיע למונדיאל זה משו אחר.. אחרי שני תארים כל כך נחשבים העונה כנראה שהוא נח.. הוא נתן עונה די גדולה.

ולמה אתה מסתמכך על משחק אחד??
איפה היה רונאלדו ב98 הא?!?!!


משחק אחד?
מה בנוגע ל4 האחרים?

לדעתי הוא לא השחקן הטוב בעולם..
אבל בסדר, חבל על הוויכוח..
אני לא חושב שהוא לא טוב, פשוט שחקן שלא נמצא שם שצריכים אותו, במיוחד במאני טיים לא שחקן הכי טוב בעולם..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה מסתמכים רק על הגמר?ולא על הדרך? רונאלדיניו מהווה חלק ענק מההגעה של ברצלונה לגמר ליגת האלופות..


רגע, רונאלדיניו לא ווינר?


כשאתה משחק בקבוצה כמו ברצלונה וזכית בתואר במידה מסוימת אתה ווינר

אבל עוד לפני המונדיאל אמרתי
רונאלדיניו עדיין לא הוכיח שהוא בנוי למשחקים גדולים
הדרך זה דבר יפה
אין ספק שהדרך חשובה מאוד
אבל אם לא זוכים מי זוכר תדרך?
רונאלדיניו לא נותן משחקים ברמה גבוהה במשחקי מפתח ולמונדיאל הזה הוא כלל לא הגיע
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קל עשה עבודה טובה מאוד לגרמניה לדעתי..
לא יכול להגיד אם הוא נפל מפרינגס או לא, כי לא ראיתי את כל המשחקים של גרמניה..אבל הוא עשה עבודה טובה והיה לדעתי המצטיין של גרמניה..

ובמשחק המגעיל ביותר, השופט עשה נכון, עורר אולי פרובוקציות, אבל הוציא בצדק את רוב הכרטיסים..




משחק אחד?
מה בנוגע ל4 האחרים?

לדעתי הוא לא השחקן הטוב בעולם..
אבל בסדר, חבל על הוויכוח..
אני לא חושב שהוא לא טוב, פשוט שחקן שלא נמצא שם שצריכים אותו, במיוחד במאני טיים לא שחקן הכי טוב בעולם..

בוא נתמקד על ברזיל כולה במונדיאל הזה.. חוץ מקאקא אפחד לא באמת הגיע.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נתמקד על ברזיל כולה במונדיאל הזה.. חוץ מקאקא אפחד לא באמת הגיע.


הגיעו..
רונלאדו נתן את שלו..
ג'וניניו אף פעם לא היה שחקן מפתח ועשה את העבודה..
אמרסון נפצע אבל ששיחק שיחק טוב..
אדמילסון אם אני זוכר נכון נפצע עוד בתחילת הטורניר..
דידה עשה עבודה טובה בעמדה שלו ואין מה לעשות, קיבל גולים בגלל ההגנה..
ז'ואן ולוסיו עשו עבודה כמו שבלמים צריכים לעשות..
קאקה גם היה ציר מרכזי בברזיל..

אבל כל ברזיל כקבוצה - שיש בין השחקנים כימיה - וואלה מסכים ,זה לא היה..ובגלל זה הם עפו...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נתמקד על ברזיל כולה במונדיאל הזה.. חוץ מקאקא אפחד לא באמת הגיע.


קאקה הגיע/לא הגיע

היה על תקן תייר שהבריק לעתים

אם היו עוד שחקנים סביבו זה היה מספיק כי ההברקות האלה משנות משחקים אבל לבד זה מעט מדי
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הגיעו..
רונלאדו נתן את שלו..
ג'וניניו אף פעם לא היה שחקן מפתח ועשה את העבודה..
אמרסון נפצע אבל ששיחק שיחק טוב..
אדמילסון אם אני זוכר נכון נפצע עוד בתחילת הטורניר..
דידה עשה עבודה טובה בעמדה שלו ואין מה לעשות, קיבל גולים בגלל ההגנה..
ז'ואן ולוסיו עשו עבודה כמו שבלמים צריכים לעשות..
קאקה גם היה ציר מרכזי בברזיל..

אבל כל ברזיל כקבוצה - שיש בין השחקנים כימיה - וואלה מסכים ,זה לא היה..ובגלל זה הם עפו...

יש סטירה בדברים שלך.. אתה אומר שההגנה עשו עבודה טובה ודידה קיבל גולים בגלל ההגנה.. מוזר קצת..
ורונאלדו היה אנמי ברוב המצבי מסורבל ומגושם.
אדמילסון נפצע ואין מה לדבר עליו בכלל..
הקיצר
קאקא וזהו..

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קאקה הגיע/לא הגיע

היה על תקן תייר שהבריק לעתים

אם היו עוד שחקנים סביבו זה היה מספיק כי ההברקות האלה משנות משחקים אבל לבד זה מעט מדי

הוא לפחות הראה סימני חיים..
Glenn-Holmes
יפה אז אחרי כל זה כשרונאלדיניו בכלל לא מופיע ל-5 משחקים - אתה רוצה ששחקן שהיה כשלון מוחלט במונדיאל ייחשב לאחד הגדולים כמו שחקנים שהיו גדולים ממנו בהרבה.?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יפה אז אחרי כל זה כשרונאלדיניו בכלל לא מופיע ל-5 משחקים - אתה רוצה ששחקן שהיה כשלון מוחלט במונדיאל ייחשב לאחד הגדולים כמו שחקנים שהיו גדולים ממנו בהרבה.?

יש המון שחקנים גדולים שהיו מספר מונדיאלים שזה לא היה פשוט שלהם..
ויש המון דוגמאות לכך.. לשחקנים שנחרטו בהיסטוריה על סמך מונדיאל רע ומונדיאל טוב לאחר מכן.. במונדיאל הבא הוא יהיה בן29.. ואני חושב שהוא יציג יכולת גדולה יותר כי אני בטוח שברסה לא תיהיה אלופה או מחזיקת ליגת האלופות עד אז..
(מי אמר?!!)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
יש המון שחקנים גדולים שהיו מספר מונדיאלים שזה לא היה פשוט שלהם..
ויש המון דוגמאות לכך.. לשחקנים שנחרטו בהיסטוריה על סמך מונדיאל רע ומונדיאל טוב לאחר מכן.. במונדיאל הבא הוא יהיה בן29.. ואני חושב שהוא יציג יכולת גדולה יותר כי אני בטוח שברסה לא תיהיה אלופה או מחזיקת ליגת האלופות עד אז..
(מי אמר?!!)


כבר בגישה שלך אתה איפשהו אומר שהוא לא כזה גדול....

מה הקשר בין אחד לשני?

בכל מקרה בסוף סופרים לשחקן את משהוא השיג
עוד שחקן שלא ציינתי פרנץ פושקאש - עוד אחד מהיכל התהילה של הגדולים באמת - והוא דווקא לא זכה מעולם במונדיאל

KrazyDJs
יאללה חברה, איטליה בגמר, אני הולך לישון :)
לילה טוב...
Dj Alex (ISR)
אם ברסה היו במונדיאל.. היו זוכים בדוק.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement