return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
דרך לאומי קארד חן?
DjChook
כן

ועם התחייבות שנתיים להוט

בגלל זה אמרתי, שקומבינות זה טוב
uzi
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, ארגנטיה חוף השנהב היה משחק מדהים לטעמי מחר נראה איך הולנד.

לפי התקציר ארגנטינה כמעט הפסידה, חוף השנהב הגיעו למצבים מאוד טובים ולא קבשו. מעניין מה הולנד שווה השנה, כי במונדיאל הקודם הם לא היו אפילו קרובים. מה שמעתם על האירנים? הם יודעים לשחק חוץ מלערער את הביטחון בעולם?
uzi
בחדשות אמרו שכרטיס למשחק במונדיאל עולה 2000 יורו. עכשיו תגידו לי בבקשה, כמה עולה כרטיס לגמר?! פיייי איזה סכומים!!! עשרת-אלפים שקל בשביל לראות את רונלדו בגודל של קרציה.
KrazyDJs
הולנד סרביה לא היה מיוחד מידי...
yahel222
יש אתרים באינטרנט שאפשר לראות

ורואים - היום ראיתי ככה הולנד נ' סרביה וראו סבבה

ובכל אופן לא כזה נורא

גם ככה למי יש כוח לראות את כל המשחקים (וזמן...)

והסיכום בסוף היום ממש אחלה עם אולפן 'ליגת האלופות' שעשו בערוץ 2

ויש גם תקצירים ב YNET
בערך שעה אחרי המשחק

לא צריך יותר

במיוחד המשחק של 19:00 - איך אפשר לראות אם השדר המעפן הזה

מי זה ????? בקושי את התקציר אפשר לשמוע
הייתי משתגע לראות משחק איתו !!!!
KrazyDJs
כן, השדרים והפרשנים על הפנים שם..
והאולפן של התשלום (לא ערוץ 2) בכלל..בדיחה מהלכת..
DjChook
האולפן פשוט לא מדבר על כדורגל :) זה ממש מצחיק

למרות שיש להם יציאות גדולות

כמו שחיים אתגר אומר למראיינת "את יודעת שאת הבחורה האחרונה שאני הולך לראות החודש" וכאלה :)

בכל מקרה, אני בינתיים מרוצה דווקא מזה שהזמנתי
m0sh
אבל אתה הומו.

בכל מקרה דותן? איזה אתרים
מה שיש לי לא ממש זז
אני אלך לחבר לראות היום את איטליה
עדיין לא ראיתי משחק אחד
yahel222
quote:
Originally posted by m0sh
אבל אתה הומו.

בכל מקרה דותן? איזה אתרים
מה שיש לי לא ממש זז
אני אלך לחבר לראות היום את איטליה
עדיין לא ראיתי משחק אחד


http://www.livefooty.doctor-serv.com/

במשחק של אנגליה זה לא עבד טוב
אבל בסרביה נ' הולנד זה עבד אחלה
עדיף להיכנס שעה לפני המשחק להתחבר לזה

DjChook
מוש, אתה משחק "מריו סוקר" וגאה בזה
YO-I
רק בשביל השישיה שארגנטינה קבוצתי האהודה נתנה מול סרביה, היה שווה להזמין את ערוץ המונדיאל

ואגב ערוץ המונדיאל, טייסטו מככב שם בתקצירים כאשר טראק שלו מהאלבום הקודם מתנגן ברקע יחד עם קטע נוסף של קלאב טראנס ששמו לא זכור לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement