return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
מוש, אתה משחק "מריו סוקר" וגאה בזה



חן,המשמעות בחיים היא לשחק מריו סוקר

וחבל שאתה שופט משחק לפני שאתה רואה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
רק בשביל השישיה שארגנטינה קבוצתי האהודה נתנה מול סרביה, היה שווה להזמין את ערוץ המונדיאל

ואגב ערוץ המונדיאל, טייסטו מככב שם בתקצירים כאשר טראק שלו מהאלבום הקודם מתנגן ברקע יחד עם קטע נוסף של קלאב טראנס ששמו לא זכור לי


המלודיה נשמעת כמו

arctic quest - offbeat

ארגנטינה נתנה תצוגת יחיד שאף אחת לא תתעלה עליה במונדיאל הזה
זה לא אומר שהם יזכו אבל אם הם יצליחו לשמור על יכולת גבוהה אז אף אחת לא תעצור אותם
uzi
שמתם לב במהלך כל המונדיאל כמה בעיטות פגעו במשקופים ובקורות ולא נכנסו? כל משחק יש לפחות שנים שלושה פספוסים כאלה!
YO-I
אילן יקירי זה לא

arctic quest - offbeat

המלוןדיה אחרת עם חליל כזה ווקאל של בחורה, הקטע הוא מאד מוכר רק שלא ממש זכור לי מאיפה
uzi
חחחחחח...
ראיתם איטליה-ארה"ב? היו שם יותר כרטיסים אדומים מאשר שערים!
חבל, ציפיתי לביצועים של איטליה!!!
Koby
quote:
Originally posted by uzi
חחחחחח...
ראיתם איטליה-ארה"ב? היו שם יותר כרטיסים אדומים מאשר שערים!
חבל, ציפיתי לביצועים של איטליה!!!

תמיד חשבתי שאם הייתי נולד באמריקה..הייתי משחק פוטבול אמריקאי בתיכון..אחריי מה שראיתי אתמול..לא חושב שהייתי עושה את זה
uzi
quote:
Originally posted by Koby
תמיד חשבתי שאם הייתי נולד באמריקה הייתי משחק פוטבול אמריקאי בתיכון. אחרי מה שראיתי אתמול, לא חושב שהייתי עושה את זה.

חחחחחחחח.... תגובה מצחיקה!
uzi
אוי אנגליה-אנגליה, כמה מזל יש לך! מיקל אוון אחרי דקה מושבת ובקהם לא שווה כלום. איזה כדורגל ואיזה נעליים? הגול הראשון באמת מקסים אבל פוקס! לדעתי אנגליה מאכזבת במשחקיה עד מאוד. איפה כל הפרסומות, התקשורת, ההמולה סביב הכדורגל האנגלי המבריק והשחקנים המוכשרים שלהם? השם שלהם שווה יותר מהם. תסלחו לי, אבל אני באמת מקווה שהם לא ינצחו את המונדיאל.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אוי אנגליה-אנגליה, כמה מזל יש לך! מיקל אוון אחרי דקה מושבת ובקהם לא שווה כלום. איזה כדורגל ואיזה נעליים? הגול הראשון באמת מקסים אבל פוקס! לדעתי אנגליה מאכזבת במשחקיה עד מאוד. איפה כל הפרסומות, התקשורת, ההמולה סביב הכדורגל האנגלי המבריק והשחקנים המוכשרים שלהם? השם שלהם שווה יותר מהם. תסלחו לי, אבל אני באמת מקווה שהם לא ינצחו את המונדיאל.


אין הרבה מה לקוות אני חושב שאקוואדור זה כבר משוכה מספיק גבוההה כדי להעיף את השחצנים הביתה

השחצנים הבאים יעופו שלב מאוחר יותר כנראה (ברזיל)
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין הרבה מה לקוות אני חושב שאקוואדור זה כבר משוכה מספיק גבוההה כדי להעיף את השחצנים הביתה

השחצנים הבאים יעופו שלב מאוחר יותר כנראה (ברזיל)



אבל לא כמו ששיחקו נגד גרמניהה...
בחיים לא ראיתי משחק עם כלכך הרבה טעיות...

KrazyDJs
התאכזבתי מהמשחק אתמול בין הולנד לארגנטינה..
ציפיתי לגולים...
קיבלתי כמה מהלכים יפים משני הקבוצות, והבנתי סופית שההגנה של הולנד בקאנטים...

נחכה עכשיו למשחק הבא שישודר בחינם :toothless
DjChook
ישודר ארגנטינה מכסיקו לא?

בכל מקרה, באמת היה אכזבה אתמול מארגנטינה
אבל אני מבין אותם

יותר מזה, התאכזבתי שראיתי בסיום של חוף השנהב 3:2 אחרי מהפך!
אבל השערים היו מעפנים אז זה לא היה כזה הפסד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement