|
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by uzi
ברזיל, עם כל הכבוד, עוד לא קבלה משחק קשה במונדיאל הזה אז בטח שהיא תבקיע מלא שערים! רונלדו, עם כל הכבוד, הוא פוץ שמחכה כל המשחקים לכדור ליד שער היריבה, אז ברור שהוא זה שיבקיע! אנחנו נראה מה יעלה בגורל המשחק ברזיל-צרפת. צרפת פתעום התעוררה ואני מת לראות אם סוף-סוף הברזילאים האלה יזיעו! חבל שדווקא את צרפת (הידועה כחלשה הפעם) הם קבלו אבל גם זה משהו. |
רונלדו אולי מחכה כמו פוץ ליד השער...אבל יש לו את הכישרון להפוך את המסירה שהוא מקבל לגול בהרבה מאוד מצבים...זה הרעיון של להיות חלוץ, לא לרדת ולעשות הגנה..
אני רואה את ברזיל מנצחת את צרפת, ובסוף לוקחת את הגמר...
יהיה קשה...
אבל הם יקחו, כי מגיע להם לדעתי.. |
|
|
| MASTERsplinter |
אני שונא צרפתים
ואני חצי ברזילאי למי שעוד לא יצא לו להכיר אותי
ימח שמם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוי כמה אני שמח שהשחצנים הולכים הביתה
ביי ביי ברזיל
מי יתן ותמשיכו במסורת של פרידות מוקדמות ממונדיאלים כנבחרת הוכחתם לנו הפעם שאין לכם הרבה מה למכור חוץ מהשם שלכם
השם הביא אותכם עד הלום
היכולת שלחה אותכם הביתה
ביי - ממש לא נתגעגע
אם נרצה לראות כדורגל ברזילאי נפתח את ערוץ הספורט על משחק של ברצלונה או משהו כזה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם נרצה לראות כדורגל ברזילאי נפתח את ערוץ הספורט על משחק של ברצלונה או משהו כזה |
מה ברצלונה וכדורגל ברזילאי?
אגב, עשיתי 100 שקל על המשחק הזה.. התערבתי עם חבר שברזיל לא לוקחת תגביע. |
|
|
| DjChook |
| אני גם שמח שצרפת בשלב הבא :) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה ברצלונה וכדורגל ברזילאי?
אגב, עשיתי 100 שקל על המשחק הזה.. התערבתי עם חבר שברזיל לא לוקחת תגביע. |
אהבתי את התגובה הזו וגם את של אילן! :)
מה קרה ברזיל??? שקיבלת בית קל ומשחק מול גנה, היה נחמד. כשקיבלת קבוצה קצת רצינית, כבר לא ידעת מה לעשות. כמה פעמים אמרתי שהיא לא משהו, היא עוד לא הזיעה עד למשחק הזה. יש לה מזל, כי צרפת כמעט עשתה לה שלישיה. היא צריכה לומר תודה לצרפת כי אם ארגנטינה או גרמניה היו משחקות מולה, הן היו עושות ממנה קציצות.
אנגליה, כזו מוזרה. כשהייתה מאכזבת היא עלתה והמשיכה, והפעם במשחק מול פורטוגל, כשברור שאנגליה יותר טובה, אז היא נופלת.
שני הפלצניות נפלו ואני מאחל לנו שבמונדיאל הזה הטובה תנצח! |
|
|
| omergunr |
אלכס הטחון הזה מזמין את כולם לראות את הגמר אצלו בבית על הטלוויזת פלסמה 50 אינץ' שלו..
:eyes: |
|
|
| KrazyDJs |
לא אכפת לי מה אמרתם..
דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..
הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.
FORZA ITALY |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא אכפת לי מה אמרתם..
דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..
הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.
FORZA ITALY |
+1
קנאברו איש המשחק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה שוק |
מה שוק?
הגיע לאיטליה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא אכפת לי מה אמרתם..
דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..
הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.
FORZA ITALY |
סלח לי אליאור...
אתה רצית או האמנת שברזיל תיקח - ברזיל היא היא הקבוצה שאולי לא היתה צריכה לעבור תבתים
גרמניה היתה אחת הנבחרות הטובות במונדיאל הזה מהרבה בחינות והם נתנו לפחות 3 משחקים טובים מאוד
בלי שום קשר אני אוהד איטליה ולכן לא אכפת לי מה רשמתי למעלה :D
אני מריח גביע
ואם שואלים אותי לא הייתי מאמין לפני חודש שב-9 ליולי איטליה תהיה בברלין - על כר הדשא
מי יתן ותסריט 82 יחזור במלואו - נבחרת בצל שחיתות שחוזרת הביתה עם גביע!
רק שהפעם אין שחקן מצטיין - אולי מרצ'לו ליפי? |
|
|
|
|