return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 6)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by uzi
ברזיל, עם כל הכבוד, עוד לא קבלה משחק קשה במונדיאל הזה אז בטח שהיא תבקיע מלא שערים! רונלדו, עם כל הכבוד, הוא פוץ שמחכה כל המשחקים לכדור ליד שער היריבה, אז ברור שהוא זה שיבקיע! אנחנו נראה מה יעלה בגורל המשחק ברזיל-צרפת. צרפת פתעום התעוררה ואני מת לראות אם סוף-סוף הברזילאים האלה יזיעו! חבל שדווקא את צרפת (הידועה כחלשה הפעם) הם קבלו אבל גם זה משהו.


רונלדו אולי מחכה כמו פוץ ליד השער...אבל יש לו את הכישרון להפוך את המסירה שהוא מקבל לגול בהרבה מאוד מצבים...זה הרעיון של להיות חלוץ, לא לרדת ולעשות הגנה..

אני רואה את ברזיל מנצחת את צרפת, ובסוף לוקחת את הגמר...
יהיה קשה...
אבל הם יקחו, כי מגיע להם לדעתי..
MASTERsplinter
אני שונא צרפתים

ואני חצי ברזילאי למי שעוד לא יצא לו להכיר אותי
ימח שמם.
Glenn-Holmes
אוי כמה אני שמח שהשחצנים הולכים הביתה
ביי ביי ברזיל
מי יתן ותמשיכו במסורת של פרידות מוקדמות ממונדיאלים כנבחרת הוכחתם לנו הפעם שאין לכם הרבה מה למכור חוץ מהשם שלכם
השם הביא אותכם עד הלום
היכולת שלחה אותכם הביתה
ביי - ממש לא נתגעגע
אם נרצה לראות כדורגל ברזילאי נפתח את ערוץ הספורט על משחק של ברצלונה או משהו כזה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

אם נרצה לראות כדורגל ברזילאי נפתח את ערוץ הספורט על משחק של ברצלונה או משהו כזה

מה ברצלונה וכדורגל ברזילאי?

אגב, עשיתי 100 שקל על המשחק הזה.. התערבתי עם חבר שברזיל לא לוקחת תגביע.
DjChook
אני גם שמח שצרפת בשלב הבא :)
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה ברצלונה וכדורגל ברזילאי?
אגב, עשיתי 100 שקל על המשחק הזה.. התערבתי עם חבר שברזיל לא לוקחת תגביע.

אהבתי את התגובה הזו וגם את של אילן! :)
מה קרה ברזיל??? שקיבלת בית קל ומשחק מול גנה, היה נחמד. כשקיבלת קבוצה קצת רצינית, כבר לא ידעת מה לעשות. כמה פעמים אמרתי שהיא לא משהו, היא עוד לא הזיעה עד למשחק הזה. יש לה מזל, כי צרפת כמעט עשתה לה שלישיה. היא צריכה לומר תודה לצרפת כי אם ארגנטינה או גרמניה היו משחקות מולה, הן היו עושות ממנה קציצות.
אנגליה, כזו מוזרה. כשהייתה מאכזבת היא עלתה והמשיכה, והפעם במשחק מול פורטוגל, כשברור שאנגליה יותר טובה, אז היא נופלת.
שני הפלצניות נפלו ואני מאחל לנו שבמונדיאל הזה הטובה תנצח!
omergunr
אלכס הטחון הזה מזמין את כולם לראות את הגמר אצלו בבית על הטלוויזת פלסמה 50 אינץ' שלו..

:eyes:
KrazyDJs
לא אכפת לי מה אמרתם..

דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..

הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.


FORZA ITALY
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא אכפת לי מה אמרתם..

דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..

הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.


FORZA ITALY

+1
קנאברו איש המשחק
DjChook
איזה שוק

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
איזה שוק

מה שוק?
הגיע לאיטליה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא אכפת לי מה אמרתם..

דל פיירו נסיך..
ליפי יצא מלך..
ואיטליה הייתה ההפך הגמור ממשעמם..

הגרמנים האלו עפו, ולא הגיע להם לעבור את הבתים..
שיפוט מצויין, וכל הכבוד לאיטליה.


FORZA ITALY


סלח לי אליאור...
אתה רצית או האמנת שברזיל תיקח - ברזיל היא היא הקבוצה שאולי לא היתה צריכה לעבור תבתים
גרמניה היתה אחת הנבחרות הטובות במונדיאל הזה מהרבה בחינות והם נתנו לפחות 3 משחקים טובים מאוד

בלי שום קשר אני אוהד איטליה ולכן לא אכפת לי מה רשמתי למעלה :D

אני מריח גביע
ואם שואלים אותי לא הייתי מאמין לפני חודש שב-9 ליולי איטליה תהיה בברלין - על כר הדשא

מי יתן ותסריט 82 יחזור במלואו - נבחרת בצל שחיתות שחוזרת הביתה עם גביע!
רק שהפעם אין שחקן מצטיין - אולי מרצ'לו ליפי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement