|
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
בא לי לראות בשלבים האחרונים את:
גרמניה- לפני המונדיאל אמרו שהם לא משהו.
איטליה- הם מוצאים חן בעיני.
ספרד- הרשימו אותי מאוד, לא יודע למה.
הגדולות האחרות לא מרשימות אותי בכלל. שלא נדבר על כל ההמולה מסביבן. |
|
|
| uzi |
| יש לברזיל כזה מזל! היא קבלה בית קל (מבלי לזלזל בנבחרות האחרות) ובשמינית גמר היא תתמודד מול גאנה. אני לא יודע מה ההמולה סביב גנה, אבל לא נראה לי שהיא תנצח. כל הנבחרות האחרות קבלו משחקים כאילו קשים וברזיל תגיע לגמר בלי שתתאמץ בכלל. אני מת לראות אותם פעם אחת מקבלים משחק קשה ואז נראה אם הם שווים משהו. |
|
|
| KrazyDJs |
היו צריכים לשדר ספרד צרפת...קצת יותר מעניין מברזיל גאנה..
סחה לאיטיליה על הניצחון אתמול...
והמשחק בין אוקראינה לשוויץ היה פשוט..משעמם...:(
בכל מקרה אם ברזיל ממשיכה את הקצב מהמשחק מול יפן, אני אצפה לאיזה שלישיה שלהם...בתקווה שרונאלדו יבקיע את השער המיוחל ויהיה מלך השערים במונדיאלים... |
|
|
| DjChook |
מה?!?! באיזה סרט אתה חי
מי רוצה לראות את הצרפתים הגרועים האלה
לעומתם יש לך את ברזיל המתחדשת
ואת גאנה התותחים שהעיפו את צ'כיה ומשחקים נהדר
שלא נדבר על פנסטיל והדגל
בקיצר, המשחק הולך להיות מצוין!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
ברוכה הבאה למונדיאל צרפת
השנה: 2006 - אני שמח לעדכן אותכם שבשש שנים שישנתם לכם היו כמה טורנירים מעניינים פה וכבר היינו בטוחים שהשינה שלכם תימשך לפחות עוד שנתיים
אבל אז התעוררתם דווקא מול ספרד (או שזו ספרד הלוזרית הנצחית שכל כך תליתי בה תקוות שהפעם תעשה את זה ותעיף גם ברבע את ברזיל)
בקשה אחת ממכם
שחקו ככה לפחות עוד משחק אחד
תעיפו את ברזיל
תעשו לנו טובה ותשלחו את אותם הביתה במהרה
זה לא שאתם צרפת כאלה טובים
בגדול שתי הנבחרות מזכירות מאוד אחת את השניה
טובות מאחורה
ומשחקות בעיקר מאחורה
כן ברזיל משחקת בעיקר מאחורה
ועוד מול מי...
גרמניה חייבת לקחת תמונדיאל הזה מונדיאל בסימן היפוכים ודברים שאינם משתנים (ההיפוכים - ברזיל הגנתית, גרמניה התקפית הדברים הדומים - איטליה שוב משעממת ספרד שוב לוזרית) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה?!?! באיזה סרט אתה חי
מי רוצה לראות את הצרפתים הגרועים האלה
|
ובסוף הם נתנו הצגה...ואני מאמין שהמשחק היה יותר מעניין משל ברזיל..
חבל שספרד עפו, הם היו הפייבוריטים שלי..
עכשיו נשארו איטליה..נראה מה הם יצליחו לעשות.. |
|
|
| DvJ |
כמה שאני חולה על האיטלקיםם צר לי להגיד
שהמנצחת בין ארגנטינה לגרמניה תיקח תמונדיאל...... |
|
|
| DjChook |
אני חוזר בי
צרפת אתמול במשחק הירואי לחלוטין
ל-מ-ר-ו-ת שהנרי נתן את המשחק הכי גרוע שלו שראיתי אי פעם
וספרד אחרי השער פשוט נכבו וחזרו ללוזריות שלהם
אני לא יודע, כולם מצפים מברזיל שתדהים אותנו
וגם שלושה שערים כאילו לא מספיק
בסופו של דבר אני אבל חושב שזו נבחרת דיי אנמית.
קאקא ורונלדיניו היו גרועים ביותר
ואני שמח בשביל רונלדו שהוכיח שהוא הטוב מכולם במונדיאלים
אה כן
גרמניה פיבוריטית בטירוף |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| ארגנטינה ברזיל גמר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני שמח בשביל רונלדו שהוכיח שהוא הטוב מכולם במונדיאלים
|
חן... תקן את עצמך בבקשה מלך השערים זה בוודאי לא הטוב מכולם
כן יש לו הישג מכובד שרשום על שמו
בואו לא נשכח שהמחזיק הקודם בשיא גרד מילר השיג 14 שערים בשני מונדיאלים בלבד והוא לא הגיע בשניהם לגמר וזה היה במונדיאלים עם 6 משחקים מקסימום ולא 7 עד הגמר כמו היום
אז עם כל הכבוד לרונאלדו אפילו גרד מילר עדיין נחשב לגדול יותר לפחות מבחינתי
כן זה ברור שאני לא אוהב את ברזיל...
אני מצד אחד אוהד איטליה ומצד שני שונא ברזיל - זו הסיבה שאני עכשיו עם גרמניה עד הסוף
אני חושב שברזיל תעוף מול גרמניה (אם לא מוקדם יותר, הלוואי) אולי איטליה תתחיל להתעלות על עצמה כבר? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ברוכה הבאה למונדיאל צרפת
השנה: 2006 - אני שמח לעדכן אותכם שבשש שנים שישנתם לכם היו כמה טורנירים מעניינים פה וכבר היינו בטוחים שהשינה שלכם תימשך לפחות עוד שנתיים
אבל אז התעוררתם דווקא מול ספרד (או שזו ספרד הלוזרית הנצחית שכל כך תליתי בה תקוות שהפעם תעשה את זה ותעיף גם ברבע את ברזיל)
בקשה אחת ממכם
שחקו ככה לפחות עוד משחק אחד
תעיפו את ברזיל
תעשו לנו טובה ותשלחו את אותם הביתה במהרה
זה לא שאתם צרפת כאלה טובים
בגדול שתי הנבחרות מזכירות מאוד אחת את השניה
טובות מאחורה
ומשחקות בעיקר מאחורה
כן ברזיל משחקת בעיקר מאחורה
ועוד מול מי...
גרמניה חייבת לקחת תמונדיאל הזה מונדיאל בסימן היפוכים ודברים שאינם משתנים (ההיפוכים - ברזיל הגנתית, גרמניה התקפית הדברים הדומים - איטליה שוב משעממת ספרד שוב לוזרית) |
אני מצטרף להודעה הזו!
אהבתי את הביטוי "משחקת מאחורה". חחחחחחחח! :) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא יודע, כולם מצפים מברזיל שתדהים אותנו
וגם שלושה שערים כאילו לא מספיק
בסופו של דבר אני אבל חושב שזו נבחרת דיי אנמית.
קאקא ורונלדיניו היו גרועים ביותר
ואני שמח בשביל רונלדו שהוכיח שהוא הטוב מכולם במונדיאלים
אה כן
גרמניה פיבוריטית בטירוף |
ברזיל, עם כל הכבוד, עוד לא קבלה משחק קשה במונדיאל הזה אז בטח שהיא תבקיע מלא שערים! רונלדו, עם כל הכבוד, הוא פוץ שמחכה כל המשחקים לכדור ליד שער היריבה, אז ברור שהוא זה שיבקיע! אנחנו נראה מה יעלה בגורל המשחק ברזיל-צרפת. צרפת פתעום התעוררה ואני מת לראות אם סוף-סוף הברזילאים האלה יזיעו! חבל שדווקא את צרפת (הידועה כחלשה הפעם) הם קבלו אבל גם זה משהו. |
|
|
|
|