return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 7)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סלח לי אליאור...
אתה רצית או האמנת שברזיל תיקח - ברזיל היא היא הקבוצה שאולי לא היתה צריכה לעבור תבתים
גרמניה היתה אחת הנבחרות הטובות במונדיאל הזה מהרבה בחינות והם נתנו לפחות 3 משחקים טובים מאוד


האמנתי..הם היו הפייבוריטים..
אבל רציתי? לא..
אני אוהד כדורגל, ורוצה שספרד ואיטליה ינצחו..
ספרדו איכזבו אותי ואיטליה בינתיים הביאו רק נחת..

מצד שני, אני לא אוהב את גרמניה, וגם לא את אנגליה...רציתי שברזיל וארגנטינה ינצחו כי אני פשוט אוהב חלק מהשחקנים בנבחרות האלו (לא, לא רונלאדיניו, לדעתי לא מגיע לו להיות בעשיריה של השחקנים הטובים בעולם...)

בכל מקרה לגרמניה לא הגיע לעבור את ארגנטינה..נסגור את זה כאן..
הגזמתי שאמרתי שלא הגיע להם לעבור את הבתים, הם באמת נתנו משחקים יפים...
אבל את ארגנטינה גם בעוד 100 שנה לא תצליח לשכנע אותי שהגיע להם לעבור..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל את ארגנטינה גם בעוד 100 שנה לא תצליח לשכנע אותי שהגיע להם לעבור..

ניסיתי כבר לשכנע אחרים וזה לא עבד

אני רק אומר אם יוצא לכם...
תסתכלו שוב על 35 דקות ראשונות של אותו משחק

איפה היתה ארגנטינה בזמן שגרמניה שיחקה טוב בהרבה?

ארגנטינה בלטה ב-10 דקות אחרונות של מחצית ראשונה וברבע שעה-20 דקות ראשונות של מחצית שניה

כל השאר היה או מאוזן או לרוב לטובת גרמניה

זה המשחק שאני ראיתי
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs

(לא, לא רונלאדיניו, לדעתי לא מגיע לו להיות בעשיריה של השחקנים הטובים בעולם...)

כן..
גם לדעתי בניון יותר טוב.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ניסיתי כבר לשכנע אחרים וזה לא עבד

אני רק אומר אם יוצא לכם...
תסתכלו שוב על 35 דקות ראשונות של אותו משחק

איפה היתה ארגנטינה בזמן שגרמניה שיחקה טוב בהרבה?

ארגנטינה בלטה ב-10 דקות אחרונות של מחצית ראשונה וברבע שעה-20 דקות ראשונות של מחצית שניה

כל השאר היה או מאוזן או לרוב לטובת גרמניה

זה המשחק שאני ראיתי


אני יודע שזה לחפש תירוצים..
אבל הגרמנים במחצית הראשונה היו צריכים לצאת באדום..
פודולסקי ב35 דקות האלו קיבל צהוב והשופט עשו לו חסד ולא הוציא את השני..
לשחק כמו בני סכנין, ולקבל יחס סלחני יותר מהשופט...זה פאקטור שעזר לגרמנים..לדעתי לפחות..
Koby
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן..
גם לדעתי בניון יותר טוב.

חשבתי שאתה מעריץ של גאטוסו:eek:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
חשבתי שאתה מעריץ של גאטוסו:eek:

כן..
גאטוסו יותר חתיך.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כן..
גם לדעתי בניון יותר טוב.


כל אחד והדעה שלו..
יש לו אחלה טכניקה, ראיית משחק מצויינת ומסירות נהדרות...אבל איפה כל אלו היו שברזיל היו צריכים אותו? למה הוא לא שיחק כמו רונאלדיניו שזכה בשחקן השנה? כי הוא לא...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני יודע שזה לחפש תירוצים..
אבל הגרמנים במחצית הראשונה היו צריכים לצאת באדום..
פודולסקי ב35 דקות האלו קיבל צהוב והשופט עשו לו חסד ולא הוציא את השני..
לשחק כמו בני סכנין, ולקבל יחס סלחני יותר מהשופט...זה פאקטור שעזר לגרמנים..לדעתי לפחות..

לא בטוח...
איפה פרינגס?

חוץ מזה המשחק המגעיל ביותר במונדיאל מבחינת עבירות לא היה של גרמניה אני מזכיר לך אלא דווקא של שתי נבחרות שידועות יותר בגלל המשחק היפה שלהן
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כל אחד והדעה שלו..
יש לו אחלה טכניקה, ראיית משחק מצויינת ומסירות נהדרות...אבל איפה כל אלו היו שברזיל היו צריכים אותו? למה הוא לא שיחק כמו רונאלדיניו שזכה בשחקן השנה? כי הוא לא...

אחלה טכניקה..
מסירות נהדרות..
והוא תותח בבעיטות חופשיות..
ואין מגן שעוצר אותו..
הא כן נו בטח כל אלה תכונות של שחקן טניס שולחן..

זה שהוא לא הגיע למונדיאל זה משו אחר.. אחרי שני תארים כל כך נחשבים העונה כנראה שהוא נח.. הוא נתן עונה די גדולה.

ולמה אתה מסתמכך על משחק אחד??
איפה היה רונאלדו ב98 הא?!?!!
m0sh
לפני שאני אתייחס למשחק המדהים של היום שעלה לי בקול

אני רק רוצה להגיד שלגרמניה הגיע לעבור את ארגנטינה הנאיבים שבדקה ה60 הפסיקה לשחק כדורגל


ועכשיו אין מה לעשות איטליה הנבחרת הכי טובה במונידאל והיא תזכה בו כמו שאמרתי בעבר

ואגב הימרתי על צרפת מול ספרד ומול ברזיל וגם על גרמניה נגד ארגנטינה

מחר תאמת אין לי מושג
עדיין לא החלטתי אבל זה נראה כמו צרפת
אבל בסוף אני עוד אלך על פורטוגל ;)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אחלה טכניקה..
מסירות נהדרות..
והוא תותח בבעיטות חופשיות..
ואין מגן שעוצר אותו..
הא כן נו בטח כל אלה תכונות של שחקן טניס שולחן..

זה שהוא לא הגיע למונדיאל זה משו אחר.. אחרי שני תארים כל כך נחשבים העונה כנראה שהוא נח.. הוא נתן עונה די גדולה.

ולמה אתה מסתמכך על משחק אחד??
איפה היה רונאלדו ב98 הא?!?!!


אתה מדבר בדיוק על משמבדיל שחקן ענק משחקן טוב

ואין מה לעשות כדי להכנס לרשימת גדולים כמו פלה מראדונה קרויף ואפילו בקנבאוהר צריך להיות ווינר

מה עשה רונאלדיניו ברגע האמת בגמר ליגת האלופות?
האם ברצלונה היתה זוכה בלי לארסון? ואיפה התרומה של רונאלדיניו שם?

הוא שחקן טוב מאוד והוא עדייין צעיר אבל בנתיים הוא רחוווווק מאוד מלהיות בטופ שייזכר לעוד שנים

ורונאלדו? גם לא שם
היתה תחושה שהוא יגיע לשם אבל היום כבר ניתן להגיד כמעט בוודאות שזה לא יקרה

מהדור שלנו משראוי להכנס (ולמשכח בימים אלה הוא שוב מזכיר) זה זידאן
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מדבר בדיוק על משמבדיל שחקן ענק משחקן טוב

ואין מה לעשות כדי להכנס לרשימת גדולים כמו פלה מראדונה קרויף ואפילו בקנבאוהר צריך להיות ווינר

מה עשה רונאלדיניו ברגע האמת בגמר ליגת האלופות?
האם ברצלונה היתה זוכה בלי לארסון? ואיפה התרומה של רונאלדיניו שם?

הוא שחקן טוב מאוד והוא עדייין צעיר אבל בנתיים הוא רחוווווק מאוד מלהיות בטופ שייזכר לעוד שנים

ורונאלדו? גם לא שם
היתה תחושה שהוא יגיע לשם אבל היום כבר ניתן להגיד כמעט בוודאות שזה לא יקרה

מהדור שלנו משראוי להכנס (ולמשכח בימים אלה הוא שוב מזכיר) זה זידאן

למה מסתמכים רק על הגמר?ולא על הדרך? רונאלדיניו מהווה חלק ענק מההגעה של ברצלונה לגמר ליגת האלופות..
ואם אתה שואל איפה היה רונאלדיניו.. באותו מקום איפה שהנרי.. שניהם נעלמו אותו משחק כליל.

רגע, רונאלדיניו לא ווינר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement