|
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Koby
ומשהו לאוהדי יובנטוס שביינינו
להזמין או לא להזמין זאת לא השאלה....
to B or not to B
that is the quastion
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חבל רק שטעית כי כותבים
question !!!
ובכל אופן קובי לשאלתך
אתה רוצה לצפות - תזמין
אתה לא רוצה לצפות - אל תזמין
מאד פשוט
אני מת להזמין אבל יש לי מבחנים אז עדיף שלא (ושאר הבית לא מתעניינים ממש)
ובכל אופן יש שידורים חינם באונ' |
|
|
| Glenn-Holmes |
6 שערים במשחק פתיחה אבל בנתיים אני נהנה יותר דווקא מהמחצית הראשונה של אקוואדור מול פולין
שתי הנבחרות מפתיעות אותי לטובה |
|
|
| uzi |
fifaworldcup.yahoo.com
באתר הראשמי יש תקצירי וידאו אחרי כל משחק עם הרגעים הכי חשובים.
יותר טוב מזה אתם לא תקבלו. צפו מתי שנוח לכם!
לא נראה לי חכם להזמין ערוצים, הרי לא תוכלו לשבת 8 שעות ביום כדי לראות את הכל. חוץ מזה שאת רבע הגמר והלאה ישדרו לכם בערוצים הרגילים.
נ.ב. השערים של גרמניה מול קוסטה-ריקה היו מדהימים!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
fifaworldcup.yahoo.com
באתר הראשמי יש תקצירי וידאו אחרי כל משחק עם הרגעים הכי חשובים.
יותר טוב מזה אתם לא תקבלו. צפו מתי שנוח לכם!
לא נראה לי חכם להזמין ערוצים, הרי לא תוכלו לשבת 8 שעות ביום כדי לראות את הכל. חוץ מזה שאת רבע הגמר והלאה ישדרו לכם בערוצים הרגילים.
נ.ב. השערים של גרמניה מול קוסטה-ריקה היו מדהימים!!! |
שערים יפים אבל משחק לא משהו שלהם
ואני עדיין רואה בהם מועמדים מספר אחת שלי כרגע לזכייה
בכלל בורסת ההימורים נפתחת
אני מהמר שאנגליה מגיעה הכי רחוק לשמינית גמר - לא יותר מזה
ברזיל תאכזב ותעוף כבר ברבע גמר
ארגנטינה תפגוש כנראה ברבע את גרמניה ותעוף כנראה בהארכה או פנדלים - הסיכוי הריאלי היחיד להעיף את גרמניה ואז ארגנטינה תהפוך למועמדת שלי לזכייה - היא היחידה בדרך שאני רואה כרגע מעיפה את גרמניה
עברתי קצת על הבתים כדי לנסות לנבא מה יהיה
אם איטליה לא תתאושש מהבלאגן שקורה סביבה אני צופה שאוקראינה תגיע לחצי הגמר - אם איטליה תתאושש איטליה תהיה שם
ואם היא תגיע עד לשם היא תהפוך כבר למסוכנת - לצערי כמו אוהד טיפוסי שאכל מרור אני לא צופה שזה יקרה - תזכרו מי אמר שאוקראינה תגיע לחצי
גרמניה כבר אמרנו עם סיכוי קטן לטעמי שארגנטינה תעיף אותה ותהיה שם על חשבונה בדרך לתואר
דבר נוסף אם איטליה תסיים שנייה בבית שלה היא תפגוש את ברזיל - במקרה כזה אני צופה הליכה מוקדמת אפילו יותר של הברזילאים הביתה
אם לא - ספרד תשבור תנאחס ברבע גמר על חשבונם ותעלה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר המונדיאל
הסיבוך הגדול ביותר מבחינת הימור מגיע לגבי האופציה הרביעית
סרביה?
הולנד?
או אולי אחת משתי המועמדות להפתיע שבדיה או מקסיכו?
שבדיה תסיים את דרכה ברבע הגמר להערכתי שם תחושת הבטן אומרת שאו מקסיכו או הולנד יהיו אלה שידיחו אותה
בקיצור צריך לבחור את האופציה האחת שנראית לי הכי ריאלית כדי שיהיה הימור שאני יוכל בסוף הטורניר לראות כמה רחוק הייתי
אז קחו
חצאי גמר
גרמניה - אוקראינה
הולנד - ספרד
בגמר גרמניה - הולנד
וואווו זה כבר לא נראה סביר - 4 אירופאיות בחצי גמר
אבל זה ההימור שלי
נראה לי יותר סביר מכל ה"מומחים" שחושבים שלנבחרת כמו אנגליה יש סיכוי לקחת גביע... |
|
|
| Meltdown |
דבר ראשון, בהוט ניתן היה להזמין את המשחקים דרך ערוץ 400, אבל אצלנו באופן אישי, אבא שלי בסוף החליט להזמין ב 189 שקל, אבל עם חובה להשאר בהוט לעוד שנתיים לפחות, או לשלם קנס יציאה.
לגבי המשחק אתמול, ראיתי רק את החצי הראשון של גרמניה, ולא צריך להתלהב יותר מדי, כי ההגנה של קוסטה ריקה נראתה כמו הגנה של ילדים ג' או משהו כזה, לא סגרו כמו שתמיד בשום אחד משני הגולים או בכלל. לאם ושווינשטייגר עשו צחוק מהמגנים של קוסטה ריקה.
אני רק רוצה לקוות ולהאמין, שארגטינה והולנד שתי הנבחרות האהובות עליי, יפגשו לא רק בשלב הבתים, אלא גם בגמר, רק שאז שוב תהיה לי הדילמה כמו ב 1998 בעד מי להיות
נ.ב הלוואי שברזיל לא יעברו בכלל את שלב הבתים, כל כך שונא את הנבחרת הזאת |
|
|
| KrazyDJs |
לא היה כדורגל מדהים בין קוסטה ריקה לגרמניה לדעתי..
אני שמחתי לראות שקוסטה ריקה מצליחה לעשות משהו נגד גרמניה, ובשלב של ה 3-2, עוד היה להם סיכוי להשוות לדעתי.
עד שהגיע גול המונדיאל כנראה...של פרינגס. איזה פצצה.
גם הגול של לאם היה יפהיפה, והייתה עוד בעיטה של פרינגס בתחילת המשחק שהוחמצה.
את המשחק של אקוודור פולין לא ראיתי, אבל הופתעתי לשמוע שאקוודור מובילים ובסוף ניצחו...אבל כל הכבוד גם להם, חשבתי שפולין יהוו אפילו איום לגרמניה, אבל אני מניח שבמונדיאל הזה יהיו עוד הרבה הפתעות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אנגליה כנראה תעלה משלב הבתים ולו בגלל סיבה אחת
כמה שאנגליה נראית לא מאיימת
פאראגוואי מצליחה לשבור שיאים של אנמיות וחוסר יכולת התקפית
אנ גליה לא היתה מנצחת בלי השער בהתחלה
כדאי להם להכין תמזוודות לקראת שמינית הגמר שם הם יעופו הביתה
אנגליה - פאראגוואי המשחק המשעמם עד כה מבין ה-3 שראיתי
החל ממחר אני יתחיל להפסיד משחקים בגלל העבודה
העיקר לראות את איטליה מבחינתי
מי יודע אולי הסקוואדרה אזורה עוד יפתיעו ויגרמו לי לחייך |
|
|
| sabi10 |
אני מקווה שלא מאוחר מדי אבל
שלר תעיז להזמין את המונדיאל....
לא ייתכן שנשלם על זה!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש הרבה דברים שאנשים כאן לא מוכנים לשלם עליהם...
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
המפקד שלי סידר לי את כל החבילה ב 99 שקל =]]]
קומבינות בהוט =]] |
|
|
| uzi |
ערב טוב וברוכים הבאים לעוד ערב של מונדיאל.
איתי, כרגיל, הפרשן לעינייני "נבחרות והפתעות":
"אילן-בורסת ההימורים נפתחה-הולמס"
והפרשנים לעינייני "חבילות או לא לקנות":
"די.ג'יי. צ'וק- 99 שקל, זה בדוק" וכמובן "שחר-קומבינות חמות לא רק בהוט". |
|
|
| DjChook |
שחר גם אני שילמתי 99 להוט... אבל קומבינות זה תמיד טוב
בכל מקרה, ארגנטיה חוף השנהב היה משחק מדהים לטעמי
בטוח שהכי טוב מאלה שהיו בינתיים
מחר נראה איך הולנד נראת ואם היא לא תשכנע, ההימור והתקווה שלי זה לראות את שתיהן בשלב הבא |
|
|
|
|