return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין (pg. 9)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אם ברסה היו במונדיאל.. היו זוכים בדוק.


ממממ... לך תדע אבל תראה מה קורה כשמפרקים את החבילהמסי עדיין צעיר ולא קיבל מספיק הזדמנויות במונדיאל הזה

רונאלדיניו אכזבה

לארסון נתקע בנבחרת שבדית ממש מאכזבת ולא עשה הרבה

אדמילסון בכלל נפצע
ואן ברונקהוסט...מה הוא היה במונדיאל ?

ג'ולי - בכלל נשאר בצרפת

קיצר...הבנתם
DvJ
ללא ספק המשחק הכי טוב שהיה במונדיאל עד עכשיוו
2 דקות אחרונות 2 גולים...
וכל גול במההללךך מדהייםם והייתי אוויקה הרגשהה טובה כזאת המשחק היה בקצב טוב מאוד..
איטליה הנבחרת היחידה שנשארה ממי שרציתי שיגעו לגמרר וכך רוצה גם שיקחוו...
וגם הם שיחקו הכי טוב עכשיו במונדיאל מכל שאר הנבחרות....
m0sh
איטליה הרבה יותר טובה מבארסה
מצטער.
uzi
המונדיאל עומד להיגמר וניהיה לי טיפה עצוב שפתאום הכל נגמר.
קבלנו את גרמניה במקום השלישי עם שני גולים משגעים מרחוק שיזכירו לכולם בדיוק איזה גולים מקסימים וכדורגל יפה הם נתנו כל התחרות. נראה שפורטוגל עמדה יפה מאוד מולם. פורטוגל הגיעה למצבים יפים אבל גרמניה בסופו של דבר הייתה יותר שולטת והרבה יותר קרובה למצבי הבקעה. מסכן סקאלארי, מאמן של פורטוגל, הוא הצליח לקחת את הקבוצה הטובה (פחות או יותר) הזו לחצי גמר. הם היו מאוד קרובים! לא תמיד הגיע להם, אנגליה הייתה עדיפה עליהם והייתה צריכה לנצח אותם אבל לדעתי את צרפת הם היו צריכים לנצח. חוץ מהפנדל שכבשה צרפת, פורטוגל הייתה הרבה יותר טובה ברוב המשחק! הם נתנו מאמץ נהדר והם הוכיחו את עצמם. אני שמח שאיטליה בגמר, היא וגרמניה היו המועדפות שלי אני עוד יותר שמח שהקבוצות שחושבות את עצמן לא עלו. צרפת הפלצנית הזו עוד מסוגלת לנצח את המונדיאל הזה ולא בא לי לראות אותם מקבלים גביע אחרי שהם היו כאילה בינוניים. בשלב הבתים הם היו בינוניים מאוד ובשלבים המתקדמים... הרגשתי שזה היה כמו התעוררות והרבה מזל שהשאיר אותם שוב ושוב. אלמלא זידאן, הם היו נופלים מהר מאוד. הם היו קבוצה ששרדה ולא כיכבה!
יותר מהכל היה לנו במונדיאל הזה עיקרון חוזר ונישנה:
כל הכשרון והדיבורים לא עוזרים שום דבר, כדורגל הוא משחק קבוצתי.
you talk the talk, now you walk the walk.
וראינו בדיוק מה שווים השמות הגדולים כשהם לא משחקים בחחמה שלהם.
DjChook
אני מסכים במאה אחוז
אבל...

מצד שני יכול להיות שאם בארסה לא הייתה אלופת ליגת האלופות
היינו מקבלים את שחקניה הרבה יותר נחושים, רעבים ולא מותשים.

אני מסכים שהמונדיאל הזה הוא בסימן הקבוצות

ולמרות שאני אוהב איטליה, אני רוצה שזיזו יחתום את המונדיאל
ronsh
שתי קבוצות הגנתיות...איטליה וצרפת קבוצות עם הגנת ברזל..ספגו מינמום של שערים

איטליה ספגה רק שער אחד - וגם הוא עצמי....במשחק נגד ארה"ב

צרפת ספגה רק 2 שערים
אחד מדרום קוריאה ואחד מספרד

אז בוא נקווה שיקרה היום איזה משהו דרמטי על ההתחלה כמו איזה 2 אדומים אחד לכל קבוצה כדי שהמאמנים ישחררו קצת לחץ ולא ישחקו טקטי ומגעיל..

ואנחנו הצופים בבית נוכל להנות קצת מכדורגל ולא משני בונקרים
Dj Alex (ISR)
הצרפתים יודעים ליפול
והשופטים יודעים לקנות..
פשוט מגעיל.

quote:
Originally posted by ronsh לכל קבוצה כדי שהמאמנים ישחררו קצת לחץ ולא ישחקו טקטי ומגעיל..

ואנחנו הצופים בבית נוכל להנות קצת מכדורגל ולא משני בונקרים

איטליה ממש לא שיחקה "בונקר" לאורך הטורניר הזה.. יש לה את הגנה הכי טובה עם השוער הכי טוב בעולם אז מה הפלא?

ועובדה שגרוסו וזמברוטה מתקיפים ומגיעים לרחבת ה 16

ולהזכירך.. צרפת הגיע לפה רק בגלל נצחון על טוגו המצויינת ושתי תוצאות תיקו ממש אבל ממש מביכות נגד דרום קוריאה האגדית ושוויץ. ואם כבר.. הם עשו תיקו פעמיים נגד ישראל.. שהיא בכלל.. מעצמת כדורגל.
לנבחרת שעושה תיקו בבית נגד ישראל לא מגיע אפילו לעלות לשלב הבתים שלא לדבר על הגמר.
m0sh
כן!!!! איטליה אלופה!!!
KrazyDJs
איזה אושר...
skelz
אושר אחושרמוטה!!!
עדיף איטליה מאשר צרפת וגרמניה!!

זינדין זידאן - אתה בןןןן זונה הומו!@!#!

Viva Italy!!!!!

Dj Alex (ISR)
FORZA AZZURRI

זידאן עם תגובה שבטח מלמדים רק בריאל מדריד.. גועל נפש
Glenn-Holmes
זינאדין זידאן - מגיע לך שככה תיזכר
בוגד אפס

אלקס
נבחרת "צרפת" שעשתה תיקו פעמיים מול ישראל היתה נבחרת נטולת הכוכבים שהביאו אותה עד הגמר... כל קשר בין הנבחרות הללו הוא מקרי בהחלט

איטליה אלופה!!
אני מתעורר לבוקר חדש מחר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement