|
Monday Bar Sommar !
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Monday Bar kör på igen med en sommarklubb och gör skäl för sitt namn, måndags klubb !
Detta är den info jag har just nu, gissar på ett nyhetsmail kommer om detta i veckan.

Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 100 SEK Förköp / 140 SEK i dörren
Ålder: 20
Hemsida: http://www.mondaybar.com
Förköpsställe:
C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkogata 21-23
Stockholm
Monday Bar Sommar ! 24e juli
DJ's:
- Cosmic Gate feat. Nic Chagal (GER)
- Jace (FI)(Resident)
Monday Bar Sommar ! 31a juli
DJ's:
- Anne Savage (UK)
- Jace (FI)(Resident)
Monday Bar Sommar ! 7e augusti
DJ's:
- RANK 1
- Jace (FI)(Resident)
Monday Bar Sommar ! 14e augusti
DJ's:
- Andy Moor (UK)
- Jace (FI)(Resident)
Monday Bar Sommar ! 21e augusti
DJ's:
- Marc Van Linden
- Jace (FI)(Resident)
Monday Bar Sommar ! 28e augusti
DJ's:
- John '00' Fleming (UK)
- Jace (FI)(Resident)
FÖRFESTA MED JACE FRÅN 22 TILL MIDNATT
Våra stora gäst-djs är bokade att köra 3 timmar-set från midnatt till 03, men mellan
22-00 kommer vår resident dj, JACE att stå för förfesten.
MONSTERRIGG FRÅN JBL - STOCKHOLMS FETASTE KLUBBLJUD
Ni som var nere på festen med Helsinki Vibes på maj minns garanterat den enorma
ljudrigg från JBL vi hyrt in kvällen till ära (den har tidigare suttit på Gröna Lunds stora
scen). Nu har vi dubblat antalet högtalare och hyrt in den varje måndag hela sommaren
vilket innebär Stockholms i särklass fetaste klubbljud!
100 FÖRKÖPSBILJETTER FÖR ENDAST 100 KR/ST TILL VARJE MÅNDAG
Tack vare att vi kör på måndagar har vi lyckats förhandla ner gagerna på dessa annars
svindyra djs och kommer att kunna hålla en så pass låg entré som 140 kr i dörren.
Vi kommer dock att släppa 100 förköpsbiljetter för 100 kr/st till varje måndag.
|
|
|
| NooN |
10 Juli: Gareth Emery (UK) + resident
:eyes: :eyes: :eyes:
Min semester har precis börjat då med :D |
|
|
| fede |
lol orka!!!!
börjar ju jobba den 3e juli =((((
men vf får orka mig dit nån gång iaf :P |
|
|
| trancedanne |
| WTF?? vart ligger klubben?? Signum, Gareth :eyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Uppdaterat förstaposten med plats, tider, priser och åldersgräns. :) |
|
|
| reveal |
| Men vaffan, måndagskvällar i Stockholm, det klarar man ju inte :( Är ju ett par av de namnen man hade viljat se... Varför inte Saturday Bar? :) |
|
|
| fede |
| Tror ni man kommer in om man är under 20 med förköp som vanligt eller ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by fede
Tror ni man kommer in om man är under 20 med förköp som vanligt eller ? |
Det gör du nog... men jag kan rekomendera dig annars att maila till MB-killarna så kan de säkert hjälpa dig ändå även om du inte fyllt 20 än. Det har dom gjort förr :toocool: |
|
|
| fede |
i nyhetsbrevet stod det:
"MONDAY BAR SOMMAR - PREMIÄR!
MÅNDAG 3 JULI PÅ GÖTA KÄLLARE
Öppet 22-03
Ålder 20 år (18 på förköp)
Entré 140kr
Förköp 100kr (endast 100 st)
Förköpsställe:
C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkogata 21-23
Stockholm "
:D ska som sagt försöka sticka till åtminstone en av dom. |
|
|
| Vizay |
| jag kommer typ vara där på....alla!! :D |
|
|
| mr_fisken |
| kommer inte på någon, eller jo kanske rank1 om jag hinner :haha: |
|
|
|
|