return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb idd wel vernomen dat Tim al een tijd lang nek klachten heeft, maar hoe dat komt is hier verder onbekend.

Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
Tim is al een jaar bezig om te herstellen van een klap die hij op zijn nek heeft gekregen. Ik denk dat als Tim er weer bovenop is hij het hier misschien wel allemaal zelf zal vertellen.

Whoa, ok. Hopen dus dat ie er snel boven op komt. Ik wens hem in ieder geval succes ermee.
Smirnoff
Maar ....

Als je last van je nek hebt kan je toch wel op een monitor kijken en je vingers over een toetsenbord bewegen ??

(niet dat ik erg actief ben..hahaha)
eieregooie
Ik kan me zo voorstellen dat het niet de meest ideale hgouding is als je last van je nek hebt. Maar goed... dan moet je er ook nog wel zin in hebben natuurlijk :p
Donna
Sja,maar als je in een revalidatie-kliniek zit lijkt t me toch wel een ietsepietsje anders dan "gewoon last van je nek hebben" anders kunje t thuis wel af met wat afspraken fysio.
ahp2002
hmm, sterkte aan iedereen die iets heb
mellow_head
(sorry voor hier te posten maar...)

HAPPY BIRTHDAY VICTOR!!!!:D:D
DjRV
quote:
Originally posted by mellow_head
(sorry voor hier te posten maar...)

HAPPY BIRTHDAY VICTOR!!!!:D:D

wie de moederneuk is victor
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
wie de moederneuk is victor

Magik54. Tering die kerel is hier al heel lang niet geweest.

Naja, ik feliciteer hem dan ook maar gelijk.
DJ_Massive
hoi

Little Theseus
massivman! ouwe rukker!
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Massive
hoi

scheer je weg, en scheer je baard kkkk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement