return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 14)
View this Thread in Original format
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Little Theseus
massivman! ouwe rukker!

yo man! lang geleden :p
Eye-Riz
Damn, heb ik weer... ben ik met zwangerschapsverlof, en dan vergeet ik meteen hier nog weer te posten. (Dacht er op mijn werk tenminste aan toen ik eenmaal deze draad begonnen was, maar eenmaal thuiszittend niet meer!)

Smirnoff had ik al gefeliciteerd met Daniek, cool man!!
Nu ik nog. Nog een week te gaan tot D-day.

Welke Tim heeft last van zijn nek? Heftige , als je daarvoor al een jaar lang in een revalidatiekliniek zit! Hoop dat alles goed komt!
eieregooie
Tim New Wave
franzelare
heel veel succes met de laatste lootjes iris!

ik ben weer terug in het land :)
net een maandje in taiwan gezet en denk dat ik begin volgend jaar weer die kant op ga voor het werk maar dan wat langer

2de kerst dag heb ik een aardbeving van 7.2 mee gemaakt daar! wel vet om mee te maken maar wel kut dat er dan zoveel kapot gaat!
franzelare
heel veel succes met de laatste lootjes iris!

ik ben weer terug in het land :)
net een maandje in taiwan gezet en denk dat ik begin volgend jaar weer die kant op ga voor het werk maar dan wat langer

2de kerst dag heb ik een aardbeving van 7.2 mee gemaakt daar! wel vet om mee te maken maar wel kut dat er dan zoveel kapot gaat!
moogwai
Ik leef ook nog steeds. Heb/had de ziekte van Pfeiffer, heb dan ook al een half jaar geen club of feest meer bezocht. Had ook geen behoefte/puf om forums te bezoeken, snap ie. Verder natuurlijk wel veel naar progressive/trance/house geluisterd. Hopelijk wordt 2007 een beter party jaar voor mij :)
AirPole
quote:
Originally posted by moogwai
Ik leef ook nog steeds. Heb/had de ziekte van Pfeiffer, heb dan ook al een half jaar geen club of feest meer bezocht. Had ook geen behoefte/puf om forums te bezoeken, snap ie. Verder natuurlijk wel veel naar progressive/trance/house geluisterd. Hopelijk wordt 2007 een beter party jaar voor mij :)

Jemig, wat klote. Het lijkt wel of het alleen maar slecht gaat met iedereen hier.

Leuk dat je ook weer post! Nu de rest nog en iedereen is weer terug :D
Smirnoff
Met mij gaat het prima hoor.

Ennuhh Iris..

Succes met de bevalling ! ;)
SnuggLe
Iris, succes met de bevalling!

Frans: waar staan de foto's?
franzelare
er staan er een paar in mijn foto album op pf maar niet veel, moet nog een keer wat online zetten

kolkiewolkie
Iris: succes d'r mee :)
Moog: beterschap, heb het van meerdere mensen van dichtbij gezien en tis echt naar. Heb je het een beetje vroeg ontdekt of heb je een zwaardere vorm? Niet te snel weer aan de slag willen, dat kan je nekken (als het terugkomt)
NW, als je het leest: succes met revalidatie, ook in 2007

@ de rest: happy newyear :toocool:
Eye-Riz
Tnx guys!

Ik heb even de email notification aangezet, zodat ik in mijn mail zie dat ik weer eens moet posten. Zwangerschapsdementie, pfff!

Ik wil jullie in ieder geval allemaal een heel fijn 2007 wensen! Dat het maar een beter jaar mag worden dan 2006 voor sommigen was!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement