return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
franzelare
quote:
Originally posted by Eye-Riz
In oktober ben ik gaan samenwonen met Luc, de liefde van mijn leven

zo, super nieuws!
mooi dat jullie nogsteeds gelukkig zijn, ondanks dat ik jullie heel lang niet meer gezien heb (4x4 voor het laatst denk ik)

zag een tijd geleden al dat je weg was uit je oude huis waar alles zo mooi geschilderd was ;)
want daar reid ik nog een paar keer per maand langs naar vrienden die er de straat achter wonen!

heel veel geluk samen en heel veel mooie momenten met de kleine toegewenst!
DjRV
Rizzie, van harte met je huwelijk en de komst van de kleine, helemaal top!! :)
Eye-Riz
:nervous: Ik ga zo nog huilen hoor!

;)

Maar eh, even van het onderwerp af: HOE GAAT HET MET JULLIE? Nog any shocking news??? Kom om met die roddels :)
Smirnoff
quote:
Originally posted by SnuggLe
Feli Smirnoff met je zwangere vriendin ;)

Alweer helemaal boven van de klap van het klapdeurtje? :clown:
Clown :toothless

Haha... bedankt !!

Ik ben er weer helemaal bovenop gekomen hoor ;)

Wanneer is Addiction III ?

Whaha :p
magrec
Volgens mij gaat het met de meeste wel goed. Op 1 persoon na dan maar die komt er ook wel weer boven op.

Hoort iemand nog wel iets van bellie? Ik zie hem nooit meer op een flyer staan ofzo en ik zie hem ook nooit meer ergens posten.
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij gaat het met de meeste wel goed. Op 1 persoon na dan maar die komt er ook wel weer boven op.

Hoort iemand nog wel iets van bellie? Ik zie hem nooit meer op een flyer staan ofzo en ik zie hem ook nooit meer ergens posten.

Ben onze techno neger laast nog is tegen gekomen op station sloterdijk, hij was een game aan het kopen voor zijn 360.
Hoe het op zijn draai gebied gaat weet ik eigenlijk niet ..
magrec
ik heb net ff op zijn site gekeken en zijn laatste dj optreden was in mei dit jaar. Loopt allemaal niet zo hard als dat het in 2004 met hem ging.
DjRV
quote:
ik heb net ff op zijn site gekeken en zijn laatste dj optreden was in mei dit jaar. Loopt allemaal niet zo hard als dat het in 2004 met hem ging.

Zo gaat dat, 2003 was persoonlijk een top jaar op dj gebied voor me en doe eigenlijk zo goed als niks meer:) Komt tijd, komt grolsch;)
franzelare
quote:
Originally posted by DjRV
Komt tijd, komt grolsch;)

wie hoor ik daar over biertjes drinken praten?

oh met mij gaat het goed, nog steeds druk aan het flocken en druk met mijn werk!
feest wat minder als vroeger, kies mijn feestjes iets zorgvuldiger, maar er is gewoon teveel te kiezen in de zomer!

ben ook nog veel bezig met foto's maken, ben laatst begonnen met trouwreportages, wel heel leuk om te doen!
en hoop weer meer tijd te krijgen om te reizen volgend jaar om dan foto's te maken want dan zie je toch de mooiste dingen!

verder niet veel nieuws, mijn huis woont nog op de zelfde plek en mijn bed slaapt daar ook nogsteeds, op het moment met alleen maar mij er in.
DjRV
quote:
Originally posted by franzelare
wie hoor ik daar over biertjes drinken praten?

Onze deur staat altijd open voor je :D

kolkiewolkie
Hoor ik daar 'n reunie :D ?

Persoonlijke update nu we toch bezig zijn: studievoortgang heeft afgelopen jaar een klein beetje averij opgelopen waardoor ik een jaar langer bezig ben dan strikt noodzakelijk en 8 maanden langer dan vooraf aangenomen. Staat nu in ieder geval wel op de rails en volgende week zaterdag pak ik m'n spulletjes in om naar Trier in Duitsland te verhuizen omdat ik in Luxemburg ga afstuderen (alleen daar zijn de kamers onbetaalbaar). Werd tijd ook dat ik 'ns weer in een wat bruisende omgeving terecht kom want die ingedutte bende hiero had ik na een jaar thuiszitten (qua slapen dan) ook wel weer bekeken (en dan druk ik me voorzichtig uit). Wat ik daarna ga doen? Geen idee. Nouja, nog geen concreet idee. Globaal zijn er 4 opties:
1) gaan reizen (invulling nog onbekend, maar we hadden het over globale mogelijkheden)
2) gaan werken in NL (qua vrienden en huidige omgeving de beste optie maar qua levenskwaliteit om vrienden en familie heen met afstand de beroerdste!)
3) gaan werken in het buitenland. Moet er wel een aantrekkelijk pakket liggen natuurlijk en een leuke omgeving.
4) ergens een jaar vrijwilligerswerk in verweggistan gaan doen. Lijkt me uiterst gaaf. Niet de meest voor de handliggende en reeele optie maar als het haalbaar is dan doen we dat zeker wel.
Het is niet zo dat het leven in NL zo slecht is - integendeel - maar het bored de uit mij zeker gezien 2 van de 3 hobby's: mountainbiken en autorijden (en dan heb ik het niet over duf achteraan sluiten in de file). Voor het eerste is het hier te vlak en voor het tweede te rechttoe rechtaan. En dat gereis naar feestjes heb ik ook wel zo'n beetje gehad.

Wat dat betreft is Trier met discotheken om de hoek, omringd door heuvels en lage bergen met bochtige wegen en paden er overheen voor mij een niet onaardige woonomgeving :eyes: :tongue2 .
SnuggLe
quote:

Nog steeds zo kut met Tim? Hmm....had hem eigenlijk effe moeten bellen. Kan nog steeds natuurlijk.

Hoe is het verder met Tin?
En, hoe is het verder met Bastiaan? Die nog wel eens gesproken, maar verder ook niet heel veel ofzo.

Personal update: net een huisje gekocht in Rijswijk samen met Anke. Volgend jaar maart-april dus een eigen place. Eindelijk. Zit in Oud-Rijswijk, echt een leuk buurtje. Verder gewoon druk met werk enzo :) Over 3 weken even op vakantie naar Afrika.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement