return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by Smirnoff
Hoezo "Dat volk" ??

Als je het niet wil of kan uitleggen hoeft het niet hoor... was gewoon effe benieuwd ;)

Van die malloten die niet eens normaal door een klapdeur kunnen..

BAH
Chicane
quote:
Originally posted by basd
Van die malloten die niet eens normaal door een klapdeur kunnen..

BAH

bv :) Zuipen blowen neuken en te vervelen, daar lijkt het alleen nog maar om te gaan. Om de muziek draait het al lang niet meer.
total woot
Hoeveel mensen er gewoon nog leven?! Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff!
eXos
Zelfs ik ben lichtelijk volwassen geworden haha!

Ben carriere aan het maken bij de concurrent van Miss P, Golden Tulip.
Maar dan veel op het operationele vlak (Food & Beverage).

Ik heb na TiC het licht gezien en nooit meer een vorm van chemicaliën in me lichaam gestopt. Mooie tijd gehad met die feestjes, maar t hoeft allemaal niet meer.
Ik spreek nog weinig mensen van die periode. Was meestal ook te vaag om een normaal gesprek aan te gaan haha.

Leuk om al die verhalen zo te lezen. Kan je zien dat veel mensen toch stiekem het forum nog bekijken ;)

Suc7 enzo voor allen :clown:
Donna
quote:
Originally posted by Chicane
bv :) Zuipen blowen neuken en te vervelen, daar lijkt het alleen nog maar om te gaan. Om de muziek draait het al lang niet meer.

Same here,naja,blowen op feesten deed ik dan wel zeer rijkelijk maar dat doe ik nu over het algemeen samen met neuken en vervelen gewoon thuis:D
Kan het ook niet echt meer vinden op de gangbare feesten,te saai gewoon.

(of misschien word ik wel gewoon oud:stongue: )
Remy D
Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. :tongue2 :crazy: Ga eind mei begin juni weg :tongue2

en ik vind het ook leuk om te lezen dat het goed gaat met de meeste hier en hoop dat het met de gene waar het wat slechter mee gaat het snel weer goed komt.:) zo ben ik dan ook wel weer :tongue2
magrec
quote:
Originally posted by Chicane

en toch vraag ik me af hoe jij er bij komt dat het op elk feest zo is? Jij komt voor zover ik weet al jaren niet meer op feesten. Ik bedoel je refereert naar de kremlin avonden.. Nou als er ergens een club avond was waar men niet vies was van seks en drugs dan was het wel in de marcanti. Juist op earth, de juiste avond in de panama, het paard van den haag gaat het enorm los en komen er vooral mensen voor de muziek en met een flinke snaak erbij is de muziek nog mooier :rolleyes:
magrec
quote:
Originally posted by Remy D
Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. :tongue2 :crazy: Ga eind mei begin juni weg :tongue2

Relaxt man remy! Hoe lang ga je?

Owja, ik ben trouwens afgestudeerd en druk op zoek "ahum heel druk" naar een baan en daarna een huisje/appartement in omgeving van adam. Als dat allemaal geregeld is (hopelijk voor eind 2006) wil ik weer meer tijd gaan besteden aan het organiseren van feestjes, draaien en muziek maken. Owja en weer meer naar feestjes gaan :p . Volgende week zaterdag naar dennie Tunaglijaa in de ministry of zound in Londen :crazy:
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Relaxt man remy! Hoe lang ga je?

Planning is een jaar en er moet wel iets ergs gebeuren wil ik dat jaar niet vol maken.
Chicane
quote:
Originally posted by magrec
en toch vraag ik me af hoe jij er bij komt dat het op elk feest zo is? Jij komt voor zover ik weet al jaren niet meer op feesten. Ik bedoel je refereert naar de kremlin avonden.. Nou als er ergens een club avond was waar men niet vies was van seks en drugs dan was het wel in de marcanti. Juist op earth, de juiste avond in de panama, het paard van den haag gaat het enorm los en komen er vooral mensen voor de muziek en met een flinke snaak erbij is de muziek nog mooier :rolleyes:

Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar. Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer. Ik voel me niet verheven boven iemand of elitair aangelegt of wat dan ook, ik blijf alleen uit de buurt van drugs omdat ik zelf brandschoon ben en wil blijven, een zeldzaam soort mens tegenwoordig lijkt wel :\

En komt ook nog eens bij dat ik oud wordt.. dat geeft je het recht en de plicht om te zeuren over nieuwe generaties :)

Donna
Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

En hier en daar bezoek ik nog wel s een feest,maar toch,tis niet meer voor me wat t was,dus ik denkkkkk dat ik Paul wel een klein beetje begrijp.(correct me if im wrong);)
Chicane
quote:
Originally posted by Donna
Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

En hier en daar bezoek ik nog wel s een feest,maar toch,tis niet meer voor me wat t was,dus ik denkkkkk dat ik Paul wel een klein beetje begrijp.(correct me if im wrong);)

Correct verwoord tante Anja :D

Ik weet nog wel tijdens een Kremlin feestje dat je mij een glas Red Bull aanbood waarop ik meteen antwoordde dat ik niet drinkte :D

Goeie ouwe tijd.. zucht, vroegâh toen Anna nog een anonieme boot was ergens in de sloot enzo..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement