return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Little Theseus
sja dies een soort van ge-emigreerd naar Engeland, ze woont en werkt nu in Oxford, heeft een vriend daar en heeft het er erg naar dr zin. Vind het wel relaxed nu een mooie aanleiding te hebben vaak naar Engeland te reizen.
basvh
Leuk om te lezen waar iedereen nu mee bezig is. Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff. Wat er in die jaren allemaal niet kan veranderen.

Zal ff typen waar ik mee bezig ben:

Zit nu laatste jaar van de HBO studie Media en Entertainment management te Breda. Net de introductie als crew meegewerkt. Erg gezellig! Van de laatste 7 dagen 6 dronken geweest. Studentenleven is mooi!!!

Verder vorige week me tentfeest georganiseerd met wat vrienden. Zelf de deco gebouwd, 1 bekende dj geboekt: Ruthless. Ja kut muziek maar ze willen hier nu eenmaal hard. Verder moest ik nog VJ-en en ook nog draaien wat best dramatisch ging. Uiteindelijk dik 400 man in de tent. LED-tubes,lazers, movingheads en een geluidsinstallatie dat niet zou mistaan op een groot evenement. Veel werk maar uiteindelijk leuk om te doen staat ook goed op me CV.

Vanaf Januari moet ik stagelopen, hoop op een leuke media bedrijf of toch weer een muziekstage. Daarna hopelijk een Master in het buitenland. Alleen zijn er voor mijn oplieding weinig Masters!
Jappio
quote:
Originally posted by Smirnoff
W00t !

Heb je haar versierd op de smirnoff mannier ?? (jij weet wel hoe)

Whaha ;)

Haha heb het op mijn eigen manier gedaan. Je weet toch.. :happy2:

Maar wel zuur voor Tim, hoop idd dat t allemaal weer goed komt. Mijn zusje rijdt tegenwoordig in een Clio Chicane ;)
Chicane
quote:
Originally posted by Jappio
Mijn zusje rijdt tegenwoordig in een Clio Chicane ;)

HAHA :D Geweldig, ze was al de vrouw van mijn dromen, nu heeft ze dat nog eens extra onderstreept :p
Miss Proximus
*pm-tje de deur uit*

Riz, ontzettend gefeliciteerd. Ik vind het echt geweldig dat je alles nu zo lekker voor elkaar hebt, en ik gun het je 1000%. Je bent een topmeid!
Lees voor de rest van het verhaal de PM maar ;)

quote:
Originally posted by Little Theseus
2 september draai ik in Leiden,

GAST! En dat lees ik gewoon nu pas!!! hahaha :whip:

Update van Josittosti:

Woon sinds eind mei in Leiden met Erik (vriend sinds 2 jaar, die-hard 'ex'-gabber uit Zutphen). Werkte sinds maart 05 in Zandvoort bij het NH hotel tegenover het circuitpark. Vanaf 1 augustus ben ik gepromoveerd (ofzo) vanuit dat hotel naar het centrale reserveringskantoor van NH Hotels Amsterdam, wat betekent dat ik de groep- en zaalreserveringen doe voor 10 hotels, waaronder het Krasnapolsky en Barbizon Palace. Dus congressen, meetings en af-en-toe een busje uit Azië, Engeland of Duitsland die alleen kamers nodig hebben.
Sluit lekker aan op m'n opleiding, alhoewel het werk mbo+ wordt genoemd, zodat ze me iets lager in kunnen schalen. *zucht*
Lijkt me leuk om op de Sales (hoofdkantoor in Hilversum) terecht te komen, zodat ik in een bepaald gebied de kantoren aan kan doen om contracten af te sluiten voor vergader- en kamertarieven. En dan wel op míjn manier - en niet zoals zo'n salesmiep waar je zo doorheen prikt. Dus down-to-earth, met een hoop menselijkheid, lol en dan een deal sluiten waar iedereen uiteindelijk trots op kan zijn, zonder dat er ellebogenwerk en kontelikkerij heeft plaatsgevonden. hahahaha!!

Het reizen trekt nog steeds erg, maar staat helaas op dit moment op een laag pitje. Denk dat de komende de jaren de jaarlijkse vakantie gebruikt zal worden om een glimp van onbekende gebieden op te doen, en dat er over een aantal jaar geld en tijd vrijgemaakt kan worden voor de Zijderoute. Met lang verblij in Iran - aangezien ik daar aangetrouwde familie heb zitten.
Mits Iran tegen die tijd niet verneukt is door de US ofzo.

In Leiden wonen bevalt me erg goed; we hebben een lekker groot appartement met een tuin van 80 M2 waar de BBQ goed van pas komt. Een extra slaapkamer is ook handig, want de reishonger wordt tegenwoordig alleen gestild door bezoekjes van bijvoorbeeld ex-collega's uit Mexico of een enkele verdwaalde TA. (ja, nog steeds!)

het posten, dat kot er tegenwoordig niet echt meer van: een hele dag achter de PC breekt me toch aardig op!!! maar op een zaterdagavpnd met een lijn wit achter kiezen (of neusslijmvliezen, haha) doet wonderen.

END RANT!!!

Liefde aan iedereen. Ik ben zeker in voor een reünie.
Ook veel sterkte aan Tim. Zou hem graag weer eens spreken. het leven is te kort om door negatieve gevoelens te laten beheersen. (L)
Muppet
Gaaf te zien dat er toch nog wel redelijk wat mensen TA steeds checken:-)

ff update van mij,

ga nu beginnen aan 2e jaar studie geschiedenis in Nijmegen, is echt lache. Zit er nu ook al een goed half jaar op kamers, is echt relax:-)

Verder voor de rest wat minder naar dansfeesten, mijn smaak toch wat anders geworden:-)...heb de happy trance achter me gelaten en ben toch richting techno gegaan en ook steeds meer rock, lowlands dit jaar was echt vet!!!!

Tevens grote mogelijkheid dat ik volgend jaar voor een half jaar ga studeren in Glasgow in Schotland, lijkt me echt geweldig!!

Greetz Muppet
SnuggLe
Josta (k)

"Reunie" is leuk , maar dan wel een keer als Iris weer draait in Utrecht ofzo, na d'r kleine :) Maar ik heb het al eens geprobeerd, en toen reageerde weinig mensen.....Nog bedankt trouwens voor je smsje :)

Reizen: ik ga over 2 weken naar Zuidelijk Afrika, ing veel zin in. Weer een beetje foto's schieten enzo. Verder druk dus nog steeds met het huis kopen, maar daar laten we onze vakanties niet onder lijden. Dan maar wat minder feest, maar vakanties gaan voor :clown:
Remy D
Ik ben nog net zo kansloos als vroeger :crazy:
basd
Wij gaan binnenkort (per 1 oktober) ook verhuizen, naar Amersfoort.. Midden in het centrum, wel ideaal. Begin 2 oktober met nieuwe baan, behoorlijk veel zin in.

Plus wat centraler in Nederland wonen is toch wel prettig, denk ik.
Chicane
Mja, wat valt er te vertellen over mijn leven. Ik weet niet of ik officieel tot de ouwe TA-garde hoor :D heb veel van jullie mogen ontmoeten op feesten als Impulz, Mysteryland, leuke Eau feestjes, Kremlin parties etc. Vroegâh toen RareMusicFinder > TranceAddict was zwerfde ik hier soms rond (dankzij Napster en Snuggle+TAiS :D), ben pas later geregistreerd.

Anyhow.. heb een hele zware tijd achter de rug, sommige van jullie weten waarom, anderen misschien niet. Heb flink wat maanden depressief rondgelopen, nog lang niet helemaal overheen, maar gelijdelijk aan komt het wel... hoop ik. Ik ga proberen om ergens eerste kwartaal volgend jaar bij de Marine terecht te komen in Den Helder, beetje helikopters vliegen enzo.. dat soort dingen :)

Hoop jullie nog eens te mogen ontmoeten, ik ga niet meer zo vaak uit, deels omdat ik er geen zin meer in heb, en deels omdat ik eigenlijk dat volk niet meer kan uitstaan.

SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Anyhow.. heb een hele zware tijd achter de rug, sommige van jullie weten waarom, anderen misschien niet. Heb flink wat maanden depressief rondgelopen, nog lang niet helemaal overheen, maar gelijdelijk aan komt het wel... hoop ik. Ik ga proberen om ergens eerste kwartaal volgend jaar bij de Marine terecht te komen in Den Helder, beetje helikopters vliegen enzo.. dat soort dingen :)

(k) voor Chicane.

Ik spreek je nog wel even via MSN, want ik wil nog wel een aantal dingen aan je vragen.....omdat ik het wel wat te persoonlijk vind via dit forum (ouders, griekenland...)
Smirnoff
quote:
Originally posted by Chicane
Mja, wat valt er te vertellen.......
......heb, en deels omdat ik eigenlijk dat volk niet meer kan uitstaan.

Hoezo "Dat volk" ??

Als je het niet wil of kan uitleggen hoeft het niet hoor... was gewoon effe benieuwd ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement