|
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Op papier is het leuk ja maar het hele stelsel in Trier kan beter ontworpen worden door een kind van 3! Niks sluit op elkaar aan, alles wacht op iedereen, kleine batches per keer etc. etc. etc. 's Morgens wegblazen is geen optie want dan is de olie nog ijskoud (en mijn starslet moet de hele winter nog mee is de bedoeling) en 's avonds is het per 12 tegelijk naar het volgende stoplicht. Je staat dus ook nog eens bijna nooit vooraan. Voorbeeldje: als ik naar de supermarkt loop is het lopen an sich 4 minuten en het wachten voor de stoplichten nog eens een dikke 2enhalve minuut inclusief 1 rood sl-tje meepakken. En tis er wel zo druk dat je even wacht. Maar bij elk van die 4 (op hetzelfde kruispunt) sta ik de volle cyclus te wachten.
Die ene keer dat dat dan wel zo is is inderdaad wel fun :D . Maar ik haal mijn driverssatisfaction al een wat langere tijd uit bochten, niet uit de koppeling smoken :clown: . |
|
|
| DjRV |
Vind het wel onwijs cool om te lezen dat zo goed als iedereen een goede weg inslaat in hun verdere leven.
Ook leuk omdat de ali chemicali's onder ons dat nu ook wel een beetje gezien hebben allemaal (myself included, heb wat foto's gezien van vroegah, damn :D ). Er zijn er genoeg die rondlopen in de scene die nog steeds elk weekend na de tering zijn en dat al 10 jaar doen ofzo.
Dus props voor de "zieners" onder ons :haha: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Of jullie zijn gewoon mietjes dat jullie dat niet ook 10 jaar volhouden :D . |
|
|
| Glaniskanis |
| HAHAHA kolkie :) |
|
|
| Eye-Riz |
Theseus, laat ff weten wanneer je in Utrecht draait! Kom ik je opzoeken met mijn dikke buuk. Tenminste, als het een leuk feestje is ļ Wat is je dj naam?
Chicane: fijn dat je je weer wat beter voelt. Depressief zijn is geen ruk aan. Degene die depressie heeft uitgevonden is een lul. ļ
Donna, ben het met je eens, ook ik had al mijn uitproberen niet willen missen. Hele leuke dingen meegemaakt, maar ook diverse lessen geleerd en mezelf in speigelbeeld kunnen zien. Ik zeg dan ook altijd ¡¥ik heb geen spijt van dingen die ik heb gedaan, en ik wil geen spijt krijgen van dingen die ik niet heb gedaan¡¦. Ofzoiets.
Basvh: coke verklaart voor mij de toegenomen agressiviteit waar oa Chicane het over heeft. Coke is een koude drug die niet echt de wereldliefde propageert. Ik snap niet waarom mensen zich daartoe aangetrokken voelen. Geef mij de hippie-feelings maar hoor!
En over gezeik: ik denk dat iedereen zijn eigen manier van probleem-oplossen heeft. Voor mij werkt nog altijd het beste: gezond eten, regelmaat, genoeg slapen. Dat zijn mijn basisbehoeftes. Als die drie goed gaan, is het pas tijd voor leuke dingen, anders wordt het een vlucht. Soms voelen mensen zich zo kut dat ze zichzelf niet meer in hun basisbehoeftes kunnen voorzien, en dan is stappen niet echt een beste optie...
Ik hoop ook dat het met Tim ok is. Ben twee maanden terug mijn foon kwijtgeraakt, kan dus niemand meer bellen/sms-en. (geen sms dus met oud en nieuw Opti, tenzij je me je nr smst!)
Kolkie: wellicht eens wat meditatie-oefeningen doen zodat je de stoplichtstress aankunt? ļ
Ik ken ook nog heel wat mensen die nu al 35+ zijn en nog geregeld goed loos gaan. Op zich niets mis mee, maar wel als dat je belet om te kijken wat je met je toekomst wil, wat je van plan bent en hoe je jezelf over 10 jaar ziet.
Ik ben deze weken druk aan het klussen voor ons nieuwe huisje. Wordt erg mooi, vandaag heeft Luc de vloer erin gelegd. Zaterdag verhuizen, kan niet wachten! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
bladibladibla...
......
Ik ben deze weken druk aan het klussen voor ons nieuwe huisje. Wordt erg mooi, vandaag heeft Luc de vloer erin gelegd. Zaterdag verhuizen, kan niet wachten! |
Goh... jij ook al ??
Ik heb vrijdag de sleutel gekregen en moet over 2 weken deze woning uit.
Maar hij gaat lekker, vandaag de babykamer binnengekregen... duurt ook nog maar een week of 6 :eyes:
Dus moet effe opschieten :D
Heb gelukkig vakantie.
Hoe lang moet jij nog Iris ? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Muppet
Trust me, je gaat een geweldige tijd hebben!!!...heb er 7 maanden zelf rond gereist, en was de tijd van m'n leven...echt een geweldig land. Als je nog tips nodig hebt ofzo, roep maar:-)
Greetz |
Gaaf, ik kan ook echt niet meer wachten... En als ik dingen wil weten als het dichterbij komt weet ik je te vinden :D |
|
|
| Eye-Riz |
hihi, wie had dat nou ooit gedacht, dat ik hier nog eens zou gaan lullen over babykamers :D :p
Morgen is D-Day voor ons, dan gaan we verhuizen. Babykamer was als eerste af, hihi! Niet alleen omdat dat het leukste was om te doen, maar ook omdat die het kleinste is, en dus het eerste af, EN omdat de spulletjes bij ons oude huis in de woonkamer in de weg stonden.
Wij hebben de spullen behoorlijk vroeg in huis, maar dat kwam omdat ik het voor de verhuizing in huis wilde hebben, omdat ik na de verhuizing minder tijd zou hebben om op marktplaats te speuren. Wij hebben namelijk geen nieuwe meubels gekocht (voor de leken onder ons: zo'n babykamer uitzet kost gauw tussen de 500 en 1000 euro!), omdat babylief er toch niets van meekrijgt, en wij allebei wel gek zijn op oude spulletjes.
Heb op mijn log een link naar het fotoalbum, dan kun je zien hoe het er uit komt te zien!
http://weblogs.bnn.nl/spruitje |
|
|
| TimeportE |
Hahaha, wat cool! Kom ook weer eens kijken en heb iris gewoon even een baby (nou ja hebben, in verwachting!, wat grappig! Hardstikke gefeliciteerd alvast.. Jammer dat je niet meer draait want heb meerdere keren van je mogen genieten op de dansvloer met je altijd afwisselende selectie van muziek!
x meid
daarbij, ik zit momenteel in me 3de jaar geneeskunde, heb vorig jaar even de rotzooi van me eerste 2 jaar opgehaald dus kon dit jaar eindelijk eens normaal beginnen. werk bij ict dienst van de universiteit van maastricht. en zit elke woensdag gezellig in de kroeg met me dispuutje om daarna lekker te gaan dansen.. my life in 2 sec's |
|
|
| franzelare |
ik kwam vannacht in de poema andreas tegen :D
die leeft dus ook nog! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Koel, wat draait ie tegenwoordig :) ? |
|
|
| franzelare |