return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Opti
Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem:)

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk:D
SnuggLe
Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar :D
magrec
quote:
Originally posted by Opti
Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem:)

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk:D

nog verder studeren :cool: schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Met Tim gaat het idd nog niet zo goed maar het is alwel beter dan paar maand geleden.

Owja en bastiaan is nog aan het bijkomen van zijn vakantie....

7 dagen festival in hongarije en daarna direct door gegaan naar lowlands. :p
Jappio
Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post :happy2:

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen :haha:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post :happy2:

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen :haha:

Tim heeft iets op zijn hoofd gekregen tijdens het werk en sindsdien gaat het niet helemaal lekker...

JIJ een vaste vriendin? LOL! :D
Smirnoff
quote:
Originally posted by Jappio
blablabla.... Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen :haha:

W00t !

Heb je haar versierd op de smirnoff mannier ?? (jij weet wel hoe)

Whaha ;)
Chicane
Is je zusje inmiddels al toe aan een goed huwelijk Jappio? :D
Opti
quote:
Originally posted by SnuggLe
Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar :D

NOu ja, die tweede bijbaan is voor tot februari en ben eigenlijk op zoek naar een baan in de Communicatie... daarna ga ik door met één bijbaan en studeer ik weer dus. De opleiding wordt niet in deeltijd aangeboden, dus helaas niet echt een optie...

Woon nu tegenover het studentenhuis op de Rijswijkseweg, mijn slaapkamer kijkt uit over de Rijswijkseweg en dat studentenhuis dus... Het is zeg maar 5 minuutjes van de Herenstraat af:)

quote:
Originally posted by magrec
nog verder studeren :cool: schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Ehm nee? Valt wel mee uit wat ik begreep:)
AirPole
quote:
Originally posted by SnuggLe
Over 3 weken even op vakantie naar Afrika.

Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!
SnuggLe
quote:
Originally posted by AirPole
Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!

Natuurlijk. Dat spreekt voor zich.

Little Theseus
w00t hoe koel is dat! Iris getrouwd EN zwanger! EN smirnoff is braaf geworden!

updatje:
Net pas een beetje bijgekomen van het draaien in Rotterdam op de intreeweek daar, 2 days in a row.
2 september draai ik in Leiden, in de In Casa op een drum&bass feest met best wel Neerland's beste DnB dj's die er bestaan; Black Sun Empire, Shapeshifter en Optech.

Maaarrr 9 september wordt het echt vet! Dan sta ik op 1 van de trucks met 1,6 gigawatt op sweetvibes Zoetermeer (de tegenhanger van de FFWD).
En als klap op de vuurpijl mag ik daar ook nog op het afsluitende feest draaien met Francesco Pico en Ernezto! Dit jaar is het aan een bosrand, ben heel benieuwd hoe cool dat wordt.
Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in Amsterdam bij Over 't IJ, in Rotterdam, Utrecht, Alphen aan den Rijn en ik baal dus ontiegelijk dat ik mn OV volgende week moet inleveren.
Wel heerlijk dat ik op leuke undergroundfeestjes sta; met Jean draaien was voor mij ook leuk maar dit vind ik toch een stuk fijner. Eigenlijk wil ik niet zo veel meer draaien maar het LUKT gewoon niet.

Als er voor 2 september nog mensen uit de buurt van Leiden op de gastenlijst willen voor In Casa PM me gerust!

Oja, studeren, sja... ehm.... dat gaat niet zo goed nog steeds, ben nu dus al 7 jaar student, en kheb er het volste vertrouwen in dat ik dit jaar studiepunten haal!
Smirnoff
Ach... wat heet braaf hé :D

Maaruh... hoest met je zus theesaus ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement