return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ex ???

;)

doerak :D krijgt de kleine straks meteen smirnoff? Jij ook gefeliciteerd!
AirPole
Das inderdaad een tijdje geleden. Gefeliciteerd!!!!!!!!!
kolkiewolkie
Wat magrec zegt: huh, ben je nu ook al getrouwd :D ?

Anyhow, een megadikke GEFELICITEERD is hier op z'n zachtst gezegd niet misplaatst :eyes: :) .
tango
Grappig om wat mensen van the old days hier nog is te zien posten :)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by basd

Hahaha :D :D
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Frenkieee
Gefeliciteerd! Ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ik post hier enkel en alleen vanwege mijn avatar en jouw personal status :)

.... heb ik dan toch de verkeerde keuze gemaakt? Had ik met jou moeten trouwen???

;)
Eye-Riz
Hè jongens, ik word helemaal blij met jullie felicitaties, en nog blijer van het feit dat jullie hier nog allemaal rondhangen!

Om de een of andere manier is het al meer dan een jaar uit mijn systeem om hier te posten (en dat terwijl ik best addicted was!)
Die good old days... ik zou bijna zin hebben om te vragen 'hoe is het met die en die' of 'hoe is dat en dat afgelopen?'.

Stuur ff pm-etje als je een kaartje wil. Ben nooit zo goed in adressen bij elkaar houden, en ik heb nu de geest, dus ik maak er maar meteen gebruik van :)
Opti
WOW!:eek: Gefeliciteerd!!
Remy D
Echt heel gaaf voor je! :D :D Heel veel fun toegewenst de komende tijd :tongue2
jp
Pffff :D

Partyhardy!
Iris!! :) Super mooi om allemaal te horen zeg! Geweldig! Heel veel geluk gewenst!
Glaniskanis
Heel erg vet voor je zeg!
Van harte gefeliciteerd en veel geluk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement