return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Aan De Oude Ta-gang!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Ik wil niet miepen, maar een feestje bouwen doe jezelf. En als je je gaat ergeren aan mensen om je heen dan ben je toch niet echt gekomen om te feesten denk ik. (Helaas betrap ik mezelf hier ook vaak op)

Aan de andere kant dat vele gesnuif zorgt juist er weer voor dat mensen en beetje gaan "hangen" en jan en alleman gaan afkraken (EGOBOOST).
Snats is alleen goed als je TEVEEL hebt gezopen :p en je moet naar huis ofzo, maar het is zeker geen party drug voor mij.
Muppet
quote:
Originally posted by Remy D
Ohja ik ga volgend jaar eindelijk mijn droom achterna: Backpacken in Nieuw-Zeeland. :tongue2 :crazy: Ga eind mei begin juni weg :tongue2

en ik vind het ook leuk om te lezen dat het goed gaat met de meeste hier en hoop dat het met de gene waar het wat slechter mee gaat het snel weer goed komt.:) zo ben ik dan ook wel weer :tongue2

Trust me, je gaat een geweldige tijd hebben!!!...heb er 7 maanden zelf rond gereist, en was de tijd van m'n leven...echt een geweldig land. Als je nog tips nodig hebt ofzo, roep maar:-)

Greetz
Chicane
Even maar een positieve wending geven aan deze draad, narigheid wordt je ook niet vrolijk van... van geweldige en leuke herinneringen wordt je dat wel :D

De enige, de echte, de heilige partyfotograaf SnuggLe had een aantal leuke kiekjes van Impulz Outdoor 2002.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane

De enige, de echte, de heilige partyfotograaf SnuggLe had een aantal leuke kiekjes van Impulz Outdoor 2002.

The Only, the Holy! :clown:
Schiet al tijden geen party-pics meer, want iedere sloeber doet het tegenwoordig :disbelief

Damn, maar die pics zijn wel oud. Was mijn eerste set op een feestje met een HELE oude camera. Damn, mijn lelijke ex staat er nog op.
magrec
Hehe of nexus in het gele kasteel waar we toen van te voren wat spare ribs gingen eten in Utrecht haha die foto waar ik toen maagkrampen had haha wat een ellende. En Addiction in die tent in EDE met bellie, antiphus, siesta ennzo :D
Donna
Huh,maar je was daar toch al met Anke?
basd
quote:
Originally posted by Donna

Ook daar was het al zijn ex ja.. :clown:

Lache feessie trouwens..
Smirnoff
Uit de oude doos...
whaha heb er nog VEEL meer ... wil ik jullie niet aandoen ;)

The good old days... en uh... wat smaakten ze lekker ! (nog steeds trouwens)
:D
kolkiewolkie
quote:
Tis ook niet alleen dat Magrec,maar ook dat het op een gegeven moment wel een beetje "been there,done that" gedoe wordt.
En als je dan (terwijl je op een feest bent) met je nuchtere kop s ff in de rondte kijkt jezelf s achter de oortjes krabt en erachter komt dat er ook nog andere dingen zijn.

Je snapt me eindelijk :D

quote:
En geloof me,de mooiste en leukste feesten die ik ervaren heb zijn toch wel degene waar je tegen een zooi mensen van dit forum aanliep gedurende de nacht,echt geweldig,een enorm vette periode.

Time of our lives :toocool:

2 snuggle: scherp op flock gekeken :p . Mag zelf altijd nog graag stappen maar heb niet meer zo de behoefte om er zoveel moeite voor te doen. Houdt het leuk :) . Tenslotte ben ik dus inmiddels over en woon ik nu in Trier. Een stad naar m'n hart mag ik toch wel zeggen (hoewel het uiteraard niet kan tippen aan BCN, for those who know). Alleen het debiele stoplichtenstelsel irriteert me wel 'ns maar als dat de grootste irritatie van je leven is heb je een aardig relaxed leven dacht ik zo :D .
SnuggLe
quote:

Klopt, was daar al met Anke, maar mijn ex liep daar toen ook nog rond :nervous:

En Duitse stoplichten zijn juist VET man!

Chicane
Die springen toch eerst op oranje voordat ze op groen gaan? Kan je leuk timen met je koppeling om als een idioot weg te blazen :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Die springen toch eerst op oranje voordat ze op groen gaan? Kan je leuk timen met je koppeling om als een idioot weg te blazen :D

Mijn idee ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement