|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by mantisnl
heh.. sorry maar hij doet ut niej :p
het zal wel over mij gaan als ik dat zow lees:toothless
naja.. khoop iig dat ik um nog te zien krijg.. lijkt me wel lache:rolleyes: |
alsje doel opslaan als gebruikt werkt et wel (bij mij iig) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mantisnl
heh.. sorry maar hij doet ut niej :p
het zal wel over mij gaan als ik dat zow lees:toothless
naja.. khoop iig dat ik um nog te zien krijg.. lijkt me wel lache:rolleyes: |
Tis ook maar een BMP van 2,6 MB!!!! |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tis ook maar een BMP van 2,6 MB!!!! |
...ehmm ja niet aan ged8, pas even aan dan(...of gooi weg)meneer de moderator.
Ik heb nu geen tijd(check m'n posttijd :rolleyes: :whip: aaarggghhh nu word ik gek...moet gvd tas nog inpakke, heb net m'n eerste paar uurtjes slaap van dit weekeind gehad voor m'n gevoel) |
|
|
| Dj Alpha |
Nexus 1-12-01

Ik was waus en New Wave had teveel wiet op :p
Aankomende Zaterdag weer he Tim? :) |
|
|
| Eye-Riz |
nou, ik werd op het buitenfeestje geschoten... iemand wilde een foto maken, dus ik dacht, laatik maar lief lachen naar het vogeltje. Maar ze stonden zo lang te pielen met die camera, dat ik het opgaf en een gekke bek trok. En volgens mij zaten ze daar op te wachten ofzo...:D
aanschouw hier de mooiste foto van mij :) (kzal jullie ook eens een plezier doen, nou weten jullie tenminste wat je te wachten staat zaterdag :haha:
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
nou, ik werd op het buitenfeestje geschoten... iemand wilde een foto maken, dus ik dacht, laatik maar lief lachen naar het vogeltje. Maar ze stonden zo lang te pielen met die camera, dat ik het opgaf en een gekke bek trok. En volgens mij zaten ze daar op te wachten ofzo...:D
aanschouw hier de mooiste foto van mij :) (kzal jullie ook eens een plezier doen, nou weten jullie tenminste wat je te wachten staat zaterdag :haha:
|
WHAAAAAAAAAAAAaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:D |
|
|
| Eye-Riz |
ja, het was wel een leuk feestje ja :D :haha:
[edit]die foto ligt dus niet aan mij, maar aan het feestje :D [/edit] |
|
|
| Chicane |
| /me herinnert zich nog die mooie foto van Iris in het park met lang haar :D |
|
|
| Eye-Riz |
| die goeie ouwe tijd he Chicane? Valt je dagdroom nu in duizend stukjes? :D |
|
|
| Chicane |
| Nee hoor tijger :D Je bent en blijft gewoon geweldig hoor.. hoe gekker je het ook nog kan maken ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
heb net m'n eerste paar uurtjes slaap van dit weekeind gehad voor m'n gevoel) |
Heb je ook :D |
|
|
| eieregooie |
En nog maar een camshot...
Zip, Zip's zussie en moi :D |
|
|
|
|