|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
FOTO VAN BELLIE:

WE zien haast nooit foto's van hem, dus bij deze :haha: |
|
|
| tijs08 |
wat raar!!
ben toch al op een groot aantal feestjes geweest waar Bellie ook rond liep.... vaaaag dan dat hij me nooit zo is opgevallen :D |
|
|
| Flipper01 |
Zo, deze maar es opgegraven
Na het gedoe over Odyne's pic en die van Partyhardy kunnen jullie weer je foto's plaatsen (en anders doe ik het wel :p)

Odyne, Mr.Marcello, GUUS, Robin en Flipper01 |
|
|
| Odyne |
okee, okee, ik zal wat fotows van mezelf plaatsen.. (voordat flipper dat doet en de verkeerde erop zet :p)
foto met een webcam van een vriendin van me..
fotoow die ik van mezelf heb gemaakt...
zooww... is nu iedereen tevree :p :D |
|
|
| T.H.C. |
ok dit was afgelopen zaterdag in de Hemkade :D(Dit bedoel ik dus met iets te ver heen, Petrus:toothless )
 |
|
|
| Ding Chavez |
Realiseerde me dat ik me eigenlijk hier nog nooit neergezet heb :) De meesten hebben me al wel eens op een meeting gezien, maar voor degenen die dat nog niet hebben, bij deze.
Ik met groep vrienden op Dancepop, ik ben de linkse:

GreetZ, DC |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zal ook eens ff een pic van mezelf gaan posten:

Ik ben de rechtse, midden is mn lieve stampvriendinnetje :p en links is vriend van me |
|
|
| Chicane |

Deze maakte me lieve broer met z'n patserige Nokia telefoon terwijl ik een niet zo'n al te blij gezicht trok :D

Sja... ID&T fan nummer 1 he :D (heb btw 3 gesigneerde ID&T slipmats nu :)) |
|
|
| eieregooie |
Okeej... fotows...
Dit ben ik :D
en dit ben ik ook (ja, de middelste dus... ;) )
Dit is Zip :p
Dit is Access :toothless
En dit is Spinnin Jack :crazy:
Zow, da's wel weer genoeg...
Grtz! |
|
|
| TranceSeeker |
De eerste Belg :D
 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01 
Odyne, Mr.Marcello, GUUS, Robin en Flipper01 |
YEAH!! Dat ben ik!!! :D:D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Chicane

Deze maakte me lieve broer met z'n patserige Nokia telefoon terwijl ik een niet zo'n al te blij gezicht trok :D

Sja... ID&T fan nummer 1 he :D (heb btw 3 gesigneerde ID&T slipmats nu :)) |
woonde jij vroeger (of misschien woon je er nog steeds) op et aleta jacobs erf? of daar in de buurt ofzow? volgens mij ken ik je ergens van;):p |
|
|
|
|