|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |

T.H.C. ______________________________________________________________________________________ !_PeTrUs_! |
|
|
| ahp2002 |
ikke en misja helsloot in de VIP-lounge van Cubic (voormalig Marcanti Plaza) presenting.... *trommelgeroffel* ITWT 7
:D

alstie het niet doet klik dan hier:
http://www.chez.com/terpsichore/itwt7/image/07misja_ahp.jpg
mazzl
ahp |
|
|
| -TAIS- |
Ok, eindelijk dan een paar pics van mij :D (weet niet of je d'r blij mee moet zijn :p)

Michel De Hey en ik van 2 weken terug @ cubic

met een paar vrienden: 2e van rechts, maandje ofzo geleden @ reactor |
|
|
| eieregooie |
Awakenings
Qontact
Nah, dit ben ik dus... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Qontact
Nah, dit ben ik dus... |
Die middelste?? :conf: |
|
|
| DjSuez |
| tjesis jee, ik ben echt slecht in internet, maar men foto is te vinden op www.cu2.nl/djsuez dus wie de moeite neemt...zo bijzonder is t niet, haha |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjSuez
tjesis jee, ik ben echt slecht in internet, maar men foto is te vinden op www.cu2.nl/djsuez dus wie de moeite neemt...zo bijzonder is t niet, haha |

Zulke foto's doen het altijd goed ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Die middelste?? :conf: |
Nee man, de linker... en op die andere foto dus de rechter... ;)
[EDIT] Mooie Av trouwens Pertus :) [/EDIT] |
|
|
| mantisnl |
okiej.. laatik dan ook maar `n foto`tje d`r bij pleuren he:
jaja.. extreem wazige foto.. kweetut..
misschien dak binnekort nog wat nieuwe heb
MISSCHIEN HE! :D
grtz,
DJ Mantiz
ps. voor de genen die kijken naar de file name van de pic: ja ik heet luuk :stongue: |
|
|
| Donna |
Mja naja ik zou dus normaal gesproken nooit naar de filename gekeken hebben,en ach,iedereen heeft een naam dus waarom zou de jouwe dan geen luuk zijn......
Niet iedereen is nieuwsschierig naar iemands naam hoor;)
Dat av-tje van petrus is wel weer geinig jah,alleen vraag ik me af ie nou gewoon mooi is of dat ie ermee wil zeggen *talk to the hand sugah*:stongue:
En als jullie me nou ff leren hoe ik een foto derop pleur zonder m online te hoeven zetten doek t ook wel ff,maar als t moeilijk gemeuk is dan doek t niet:happy2: |
|
|
| Chicane |
ik ben geen f00k veranderd sinds me laatste foto geloof ik ;)
En dan nu in Villa Velderhof, Chicane.. beter bekend als Lus of Paul :)

Ikke en Suus

Ikke op la playa del Scheveningen (check de ghetto grafitti)

Me phatte motor, kan 280-290 blazen.. stoer he harry?

Ikke op een phatte blaasbak van de buren in Center Parks!

Goeie ouwe tijd dat sex nog dagelijks was.. *zucht*

TEDDYBEEEEEEEEEEEEEHHHHRRRRR .o/
kzal es nieuwe meuk scanne als ik weer achter zon apparaat heb.. |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Zulke foto's doen het altijd goed |
t was eigenlijk een stukje uit een groepsfoto, maar tis wel een btje Big Pimpin' inderdaad:p :p |
|
|
|
|