return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 6)
View this Thread in Original format
mantisnl
wat staan daar voor blaadjes in het krantenrek:haha: :stongue: ;)
Chicane
quote:
Originally posted by mantisnl
wat staan daar voor blaadjes in het krantenrek:haha: :stongue: ;)


Wat de neuk is er loos met de cosmo? :tongue2

Ik moest het van haar altijd lezen zodat ik nooit met lullige kadotjes kwam aandragen die uit de mode zijn enzo... en zo leer je dat blad wel lezen.. was ooit een phatte exemplaar met 25 l33t standjes.. je kan wel raden wat we die avond deden... juist, slapen.. maar daarvoor? Na het tv kijken bedoel ik... ghehe... teveel details.. jajajajaa.....

Anyways, de stoel van rick felderhof verhuist weer.. nu moet iemand anders maar weer in de stoel gaan zitten... ik heb me aandeel weer gehad, adios.. ciao en de groenten van hak :D
Optimus
waar blijven nou die naaktfotos van jou en je meissie die je mij en Gekhous heb beloofd!
Chicane
ik ben al 5 maanden niet op school geweest man :) Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
ik ben al 5 maanden niet op school geweest man :) Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng


stuur ze maar naar me op anders:D:D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus


stuur ze maar naar me op anders:D:D:D

als we zo bezig zijn, post ze dan maar tenzij je ze apart naar iedereen hiero wil sturen :D:D
of je mag ze natuurlijk ook gewoon naar optimus, gekhuis (waar is die gast gebleven?) en mij sturen ;)
Blik
en mij :p
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE
gekhuis (waar is die gast gebleven?)



op PF en Housenation zit ie nu altijd
Chicane
Kheb een feuteu dat ze in bad ligt, en een paar leuke feuteu's dat ze zich poeslief opsteld in bed ;)

Hoogste bieder krijgt ze!!! :D (ik zit gewoon me ex te pimpen, wat de neuk :whip: ):eyes:
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Kheb een feuteu dat ze in bad ligt, en een paar leuke feuteu's dat ze zich poeslief opsteld in bed ;)

Hoogste bieder krijgt ze!!! :D (ik zit gewoon me ex te pimpen, wat de neuk :whip: ):eyes:



hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die pics!!!:p:D:D:crazy:

tijs08
hier dan weer een pic van mij.. ik kan niet normaal op de foto staan, op de een of andere vreemde manier ;) :D

[img]http://www.dance-again.nl/fotos/(25-04-2002)/dance_48.jpg[/img]

kben dus de Linker
total woot
duss broeder.....:eyes: :stongue: :haha: :gsmile: :happy2: :tongue2 :crazy: :tongue3 :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement