|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| wat staan daar voor blaadjes in het krantenrek:haha: :stongue: ;) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by mantisnl
wat staan daar voor blaadjes in het krantenrek:haha: :stongue: ;) |
Wat de neuk is er loos met de cosmo? :tongue2
Ik moest het van haar altijd lezen zodat ik nooit met lullige kadotjes kwam aandragen die uit de mode zijn enzo... en zo leer je dat blad wel lezen.. was ooit een phatte exemplaar met 25 l33t standjes.. je kan wel raden wat we die avond deden... juist, slapen.. maar daarvoor? Na het tv kijken bedoel ik... ghehe... teveel details.. jajajajaa.....
Anyways, de stoel van rick felderhof verhuist weer.. nu moet iemand anders maar weer in de stoel gaan zitten... ik heb me aandeel weer gehad, adios.. ciao en de groenten van hak :D |
|
|
| Optimus |
| waar blijven nou die naaktfotos van jou en je meissie die je mij en Gekhous heb beloofd! |
|
|
| Chicane |
| ik ben al 5 maanden niet op school geweest man :) Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
ik ben al 5 maanden niet op school geweest man :) Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng |
stuur ze maar naar me op anders:D:D:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
stuur ze maar naar me op anders:D:D:D |
als we zo bezig zijn, post ze dan maar tenzij je ze apart naar iedereen hiero wil sturen :D:D
of je mag ze natuurlijk ook gewoon naar optimus, gekhuis (waar is die gast gebleven?) en mij sturen ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gekhuis (waar is die gast gebleven?) |
op PF en Housenation zit ie nu altijd |
|
|
| Chicane |
Kheb een feuteu dat ze in bad ligt, en een paar leuke feuteu's dat ze zich poeslief opsteld in bed ;)
Hoogste bieder krijgt ze!!! :D (ik zit gewoon me ex te pimpen, wat de neuk :whip: ):eyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kheb een feuteu dat ze in bad ligt, en een paar leuke feuteu's dat ze zich poeslief opsteld in bed ;)
Hoogste bieder krijgt ze!!! :D (ik zit gewoon me ex te pimpen, wat de neuk :whip: ):eyes: |
hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die pics!!!:p:D:D:crazy: |
|
|
| tijs08 |
hier dan weer een pic van mij.. ik kan niet normaal op de foto staan, op de een of andere vreemde manier ;) :D
[img]http://www.dance-again.nl/fotos/(25-04-2002)/dance_48.jpg[/img]
kben dus de Linker |
|
|
| total woot |
| duss broeder.....:eyes: :stongue: :haha: :gsmile: :happy2: :tongue2 :crazy: :tongue3 :D |
|
|
|
|