|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| ehm, nee, ik ben die gozer met dat lichtblauwe shirt daar linksachter:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
ehm, nee, ik ben die gozer met dat lichtblauwe shirt daar linksachter:D |
Zeker weten?!? Volgens mij ben jij helemaal niet zo knap hoor!! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| :(, zo lelijk is mijn rechterarm toch niet?:( |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
:(, zo lelijk is mijn rechterarm toch niet?:( |
Haha, geintje Optimus!! Niet huilen joh!! Je dacht toch niet dat ik het meende he!! Ik was alleen maar met je aan het dollen!! Goh wat ben ik toch grappig!! Haha... :crazy:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
*SNIF*
:nervous: |
:clown:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| eieregooie |
Dit ben ik op de cam van Zip 2 uur geleden :D |
|
|
| mantisnl |
Ondertussen ook n nieuwe, beetje fatsoenlijke pic binne:

en ga nou niej zeiken over mijn grote neus :p
[edit] hijz wel errug groot :rolleyes: [/edit] |
|
|
| T.H.C. |

Zo...even wat kleiner gemaakt, geen dank:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by T.H.C.

Zo...even wat kleiner gemaakt, geen dank:p |
whaaaaaaaaa:D:D:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by T.H.C.

Zo...even wat kleiner gemaakt, geen dank:p |
LOL:D :D :D :D
je zal toch zo'n neus hebben :rolleyes: |
|
|
| mantisnl |
heh.. sorry maar hij doet ut niej :p
het zal wel over mij gaan als ik dat zow lees:toothless
naja.. khoop iig dat ik um nog te zien krijg.. lijkt me wel lache:rolleyes: |
|
|
|
|