|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
This is me @ QONTACT ;)
Me shirtje is alleen een beetje vies :sadgreen:
 |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
This is me @ QONTACT ;)
Me shirtje is alleen een beetje vies :sadgreen:
|
[offtopic] rot he dat je geen dopje erbij kreeg? :D [/offtopic] |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
oeps nog niet gepost
misschien ff ander idee, ik heb in een 1 van deze forums (ik dacht chill out roomr) gezien dat flystyler een site had gemaakt voor alle foto's van de UKta's. op zich krijg ik komende weken nog wel wat tijd over, ik weet ook wel redelijk hoe het zit met scripting enz, dus als er veel animo is, wil ik best ff zo'n siteje in elkaar knutselen.
dus laat het maar horen... |
is best kewl als je dat zou doen, maar is het niet beter om gewoon al deze pics naar flystyler te emailen? hebbie van alle TA's op 1 site... :)
http://forums.tranceaddict.com/foru...&threadid=46169
dus mail ff je foto naar flystyler, max 75k geloof ik (was eerst 50, heb ik mn fototje extreem voor moeten verkleine:@ :)
[email protected]
http://kickme.to/tguk staat wat er nu is.. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by John
is best kewl als je dat zou doen, maar is het niet beter om gewoon al deze pics naar flystyler te emailen? hebbie van alle TA's op 1 site... :)
|
als iemand voor de graphics wil zorgen, dan doe ik de scripting wel dan. ben nog niet zo goed met photoshop en dat soort programma's |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
als iemand voor de graphics wil zorgen, dan doe ik de scripting wel dan. ben nog niet zo goed met photoshop en dat soort programma's |
willik best doen:)
maar ik zit nu ff met exmanes:conf: :( :rolleyes: |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by John
willik best doen:)
maar ik zit nu ff met exmanes:conf: :( :rolleyes: |
is goed, hoeft ook niet direct klaar te zijn dus ga je daar dan eerst maar mee bezig houden, heb zelf ook nog een paar proefwerken.:( |
|
|
| SnuggLe |

*Deze is pas gemaakt met mijn digicam... op mijn studentenflatjuh..

*Deze is lang lang lang geleden gemaakt op een niet nader te noemen feessie :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| total woot |
| als er ooit nog een foto word gemaakt waar ik normaal opsta dan zal ik hem direct posten :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by total woot
als er ooit nog een foto word gemaakt waar ik normaal opsta dan zal ik hem direct posten :) |
Boeiend, net of ik er altijd zo fijn opsta!
:disbelief |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

|
"zag je die bobbel in die gozers broek?
die was zooooooooo groot!'
ghehehe:D:D:D |
|
|
| TimeportE |
basvh (Bas), total w00t (Wouter), TimeportE (ik/Lucas) |
|
|
| Optimus |
IK |
|
|
|
|