|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
nou hier dan nog ff un superfoto. mocht dancetrend zn zussie meegluren :crazy:
|
Whehehe... dan mag je wel een wat vrolijker gezicht trekken :D :p ;) |
|
|
| arjoderoon |
ach joh. er stond nergens dat het een vrolijke foto moest zijn. :)
en ik lag niet op foto's.dan zie ik dr helemaaaaaal niet meer uit. beetje zelf bescherming zeg maar. het was al een hele stap om deze te posten hoor. *ahum* |
|
|
| Flipper01 |
:D
 |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
:D
|
wie is dit nou weer met die BrEeZaH?? :toothless
 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Odyne
wie is dit nou weer met die BrEeZaH?? :toothless
|
lol, heb je rood haar?? das toch een van de 7 schoonheden ;):D
uuh ik heb hiero ook nog een nieuwe pic van mij.. eff zoeken |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lol, heb je rood haar?? das toch een van de 7 schoonheden ;):D |
mijn rode haar is uit een potje :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
mijn rode haar is uit een potje :D |
:eek:
Hoort het dan nog steeds bij de 7 schoonheden?? |
|
|
| DJ_Siesta |
gheghe nu niet gaan ouwehoere :D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gheghe nu niet gaan ouwehoere :D |
dit ziet eruit als een hele vette party, hoor :toothless ;) |
|
|
| TranceFool |
| Whahahahaha Siesta......wat was dat in godsnaam??? :D:D |
|
|
| Smirnoff |
Kom je ook op mijn feestje ???
Ik zeg nog niet wat we gaan doen, maar wel je zwembroek meenemen!!
:D:D:toothless :haha: |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Wat een voorgevels ;) :p |
|
|
|
|