|
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by John
woonde jij vroeger (of misschien woon je er nog steeds) op et aleta jacobs erf? of daar in de buurt ofzow? volgens mij ken ik je ergens van;):p |
is dat niet die jongen die toen opgepakt is omdat ie achter kleine meisjes aanzat in de speeltuin :rolleyes: :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
Oke.. hier ook wat van mij:
Op sensation!(2001 )
en deze in stumper's lloret:
Met tiesto! ;) |
Mijn foto's doen het nog steeds :) dus alsje nog is iemand hyper ziet rondspringen en hij lijkt op deze gast hierboven :) (nie tiesto :)) dannuhh kan ik da best wel is wezen haha |
|
|
| techno:logy |
| quote: | Originally posted by Odyne
okee, okee, ik zal wat fotows van mezelf plaatsen.. (voordat flipper dat doet en de verkeerde erop zet :p)
foto met een webcam van een vriendin van me..
fotoow die ik van mezelf heb gemaakt...
zooww... is nu iedereen tevree :p :D |
Kijk nou toch eens, iemand van CC
[img]http://www.msnusers.com/mypicture? user=4263~4AAAAAAAOCAjrL7emPrEg9sPd01ZERljOdCE4!HiG!hUf06SMFOkGA5Q$$~4AAAAAAAPGGiGSf!vdDeo6LQTy0uLPW
Kz7Upk*t0BPZnU$[/img] |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by techno:logy
Kijk nou toch eens, iemand van CC
|
damnz, ik word ook overal herkend :p :toothless |
|
|
| SnuggLe |
De hele fotocollectie dan maar :)





Met Timo Maas!









...en als laatste met mijn lieve vriendinnetje die in China zit nu :( |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by John
woonde jij vroeger (of misschien woon je er nog steeds) op et aleta jacobs erf? of daar in de buurt ofzow? volgens mij ken ik je ergens van;):p |
Yep, 218 :) Jij woondde geloof ik een blok achter me, hoekhuis.. en werk je trouwens op de Fortis Bank op het van Eesterenplein? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, de verknaakte foto's dan maar:

* Ik in het MIDDEN en T.H.C. geheel rechts.

* Tais en moi op High Energy!

* Beetje vaag op Qontact! |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Chicane
Yep, 218 :) Jij woondde geloof ik een blok achter me, hoekhuis.. en werk je trouwens op de Fortis Bank op het van Eesterenplein? |
wheheh klopt ja, ik werk bij de fortis (en bij de ah..) en ik woonde op 166 op et hoekie jah..heheh goeie ouwe tijd:)
en om nog maar ffies wat ontopic te doen...

links met die schattige bloemetjes.....:p |
|
|
| ScuL |

verrassingsshot in de lokale discotheek :p |
|
|
| TimeportE |
ikke (Lucas), kuipers (justin), kolkie (gerdinand zo spel je het toch! :p)
op qlubtempo, das de enige die nu online is want mij eigen planet site is weer eens naar beneden gehaald.. teveel dataverkeer ofzo?? :) |
|
|
| Optimus |
dit was gister op hHS-feest. man, ik moet maar weer gaan trainen, ik word vet |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
Jij bent die linker, toch? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|