return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Laat jezelf zien: part 2 (pg. 17)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by New Wave
Owh man zo ver weg van huus was ik.:)
Den haag leg niet naast de deur ;)

lol.. :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Flipper01
Hallo, ik ben Gerdinand en ik kom al een tijd op het TA-forum. Ik ben gek op feestjes, en slik dan graag een paar pillen zoals je op de foto wel kan zien :p :toothless


Geweldig!!! Waar heeft ie dat aan te danken Jochem?

Waar is die foto trouwens gemaakt.....zou zo nog een paar van die gare foto's van Kolkiewolkie kunnen plaatsen, maar das ook zo lullig he :D Ben iig niet de enige die um wel s in de zeik neemt....hehe :D

GreetZ RubDub
eieregooie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
zou zo nog een paar van die gare foto's van Kolkiewolkie kunnen plaatsen,




Zoiets? :p
Eye-Riz
Dat vind ik anders een hele leuke foto van Kolkie... in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat. (heb er nog wel eentje in de aanbieding, maar die is echt too much, dat kan ik niet doen, want dan vallen jullie van je stoel af :))
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by eieregooie




hey... HEY HEY

TIS MOGELIJK :eyes: !!

eindelijk sta ik niet verrot op een partypic!!! ik wist echt niet dat dat ook mogelijk was, ik ga hem echt INLIJSTEN!

oja, die foto geplaatst door flipper was afgelopen vrijdag (nu een weekie geleden dus) toen RV draaide in lido samen met misja helsloot... ik had de hele dag al in de kou gewerkt en blabla, dus ik was al wat muf en op dat moment was ik met mn gedachten echt in niemandsland... en ineens *FLASH* , ik kijk... AH NEE HE! heeft Frans weer een pic genomen van me :p ... overigens lijk ik hierop NOG beroerder omdat die stomme ***camera ( ;) ) van Frans vindt dat ik rooie ogen heb en ze toch echt blauw zijn :D ... het effect is echt DRAMATISCH:nervous:


maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen..:stongue: :happy2:

ik begin met een opwarmertje:
WIJ @ impulz.. echt een normale bek trek ik hier niet, maar dat valt in dit gezelschap nauwelijks op :p



vervolgens duurde het maarliefst tot september tot ik weer een camera tegenkwam... hardstylefeestje dat tevens mijn verjaardag inluide :) waar Frans ook toevallig was....



fijn gezichtje weer :)

zelfde feest, overdreven smile



[offtopic]
overigens kan onze fotograaf zelf er ook wat van :D



me wederom in beeld, maar das meer toeval :p
[/offtopic]


ok, nu komen we bij de echte klappers... me @ nexus.... (o boy)




:nervous: ... zie ook de overige TA-clan, waarvan ene Harmen de tweede plaats in categorie verrot met verve verdedigd.. :D

maandje later, wederom Nexus...



deze was opzettelijk trouwes, maar dat zal wel nie geloofd worden :)

... en tenslotte dus nog deze, die jullie al eerder gezien hebben..



dr is dr ook nog 1 waar ik vrij slecht op sta van qlubtempo (d8 dat ie op lucas zn server stond oid) en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar :p :clown:

aaaanywayz, ik heb wel weer voor het nodige vermaak gezorgd dacht ik zo, me gaat es z'n bedje opzoeken, it's been a long day:o

... me is erg content met die wel goed gelukte nexuspic :) ...

/herinnerd zich ineens foto qlubtempo!



nog redelijk normaal dus, dr is nog een andere waar me en een halve tankauto met zweet opstaat (WARMTE + Beuqen = zweten :p )

truste!
kolkiewolkie
OJA, voor de nOObjes onder ons: ik doe dus GEEN drugs (echt niet :) )


... ik kan me trouwes herinneren dat ik nog vaker op de foto gezet ben... damn ik moet mezelf laten nakijken geloof ik ;) ...

conclusie van dit geheel: ik moet minder met frans omgaan :p ;) (dr zijn echt nog veeeeel meer fotoos nl. )

[edit]
mochten jullie tot de conclusie komen of zelf het idee hebben: maar zo ziet ie er altijd uit!.. please DON'T let me know :p .. dat zou echt een vernietigende uitwerking op mijn toch al niet hoge zelfvertrouwen :stongue:
[/edit]
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen..:stongue: :happy2:


Dankjewel Kolkman

quote:

en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar :p :clown:


jij groen haar op TE? Kan ik me toch niks van herinnneren....of toch...:D:D Was dat niet dat spul wat helemaal uitlekte en waardoor je een kermit de snikkel uitstraling van kreeg? :D:D (van je vrienden moet je het hebben he Kolkman, moet toch kunnen he (meen dat ik ook wel s in de zeik ben genomen met een bepaald zomervakantieonderwerp :rolleyes: ))

Ow ja, omdat je erom vraagt:



GreetZ RubDub
magrec
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KNIP


Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ééns zien zou ik zeggen...
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by magrec
Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ééns zien zou ik zeggen...


haphap.....

waarom wist ik toch dat zo'n reactie zou komen....alleen jammer dat Kolkiewolkie niet reageert :D Bij bovenstaande post sta ik zelf ook op (alleen met compleet ander haar dan dat ik nu heb). Sta helemaal links op de foto. Een nieuwe foto zal ik binnenkort wel s even uploaden.
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat.


Dacht dat ik toch wel genoeg footoos hier van mezelf online had gezet afgelopen jaar... Over 2 weken, als ik terugkom van vakantie zal ik wel weer wat leuks in de aanbieding hebben :D

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


Hehe... dit is toch wel zo'n beetje de ergste hoor Kolki :toothless

TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ééns zien zou ik zeggen...

IDD, beetje meer respect voor kolkie mag wel :p, die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie :)
Flipper01
quote:
Originally posted by TranceFool
IDD, beetje meer respect voor kolkie mag wel :p, die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie :)
Idd, Kolkie is echt
Die foto's!! :crazy: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement