return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 10)
View this Thread in Original format
HappyCow
Javisst! Özgur spelar ju "tidigt" och sedan spelar ju West på optimal tidpunkt :tongue2
mr_fisken
quote:
Originally posted by HappyCow
För att få en enklare överblick över när och var folk spelar har jag pillat ihop ett litet excelark:
http://www.lanmust.org/happy/twisted.xls

Dessa hade jag främst tänkt att se:
1. Giuseppe Ottaviani
2. Nick Warren
3. David West
4. Steve Lawler
5. Petter
6. Spooky
7. Özgur Can

Blir lite krockar men det ordnar sig nog :toothless


skönt dokument, älskar när folk gör seriösa saker av ganska onödiga ting :)
keddo
jag ska med, börjar bli smått peppad redan nu :D
Laszlo
redan?

det har ryckt i benen på mig de senaste sex veckorna...nu är det bara 64 timmar kvar :wtf:
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
nu är det bara 64 timmar kvar :wtf:




i die :eyespop:
HappyCow
Jag är sjuuukt laddad! Körde igenom en hel del sets av Lawler på hög volym på stereon i helgen. Kan inte sitta still.. the beat has taken me :crazy:
Laszlo
någon som har lite fräscha sets med lawler att dela med sig?

de nyaste jag har är hans Essential Mix med Fontaine från 27 aug samt hans set på danska P3 från 1 sept...

just nu blastar jag hans EM på kontoret...:wtf:

51 timmar och 30 minuter kvar till avgång era svin!!! :cool:

min största fasa just för tillfället är att det kommer ske något på E4:an som kan resultera i att vi fastnar på vägen på grund av stormen...bäst att lastbilar och alla andra snibbar som kan blockera vägen vid olycka håller sig borta på fredag!
Laszlo
by the way!

TA-meetup (även om vi bara är 3-4 pers härifrån) klockan 0000 på main! (då lawler drar igång).
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
by the way!

TA-meetup (även om vi bara är 3-4 pers härifrån) klockan 0000 på main! (då lawler drar igång).


:stongue:


Hoppas vädret inte ställer till det alltför mycket för någon. :E
HappyCow
Ja vädret har inte varit perfekt för trafiken, inte här i Stockholm iaf. Skall bli intressant och se hur det blir till sjöss. Iofs lär båten gunga riktigt bra oavsett om det blåser 20 sekundmeter eller om det är stiltje.

benni
quote:
Originally posted by HappyCow
Ja vädret har inte varit perfekt för trafiken, inte här i Stockholm iaf. Skall bli intressant och se hur det blir till sjöss. Iofs lär båten gunga riktigt bra oavsett om det blåser 20 sekundmeter eller om det är stiltje.


Det var en båt som sjönk mellan Öland och Gotland igår.

Have a nice trip
HappyCow
Jo det där visste vi. För info om den stormsäkra partybåten läs här http://www.fokused.net/newsletters/06/1003/ under Interview with the intendent of M/S Romantika.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement