|
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
| Stefan tänk inte tanken... :D |
|
|
| HappyCow |
| Hade först tänkt att gå på Gatecrasher men det här är ju mycket mer intressant. Biljetten är bokad :toothless |
|
|
| Jeremy H |
Hur tar sig folk upp? Ingen med typ bilplatser som kör via gbg eller jkpg eller nåt? :clown:
Vet inte om det blir nåt av sub7-bussen nämligen.. |
|
|
| Fokused |
Tja lads,
Ni hittar lite info om busstransporter och annat i vår senaste nyhetsbrev http://www.fokused.net/newsletters/06/1003/
Får inte ni våra nyhetsbrev så gå gärna in på www.fokused.net och skriv in er, så får ni fortlöpande info om vad som är nytt.
Kul att det är så många av er som verkar följa med. Kommer bli en kanonfest tror vi.
Mvh,
Parham |
|
|
| Laszlo |
| jeremy, fortfarande sungen på en plats? två polare har bangat så vi har två platser över...hojta till asap, jag fick ett par dagar till på mig att betala mina biljetter.... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jeremy, fortfarande sungen på en plats? två polare har bangat så vi har två platser över...hojta till asap, jag fick ett par dagar till på mig att betala mina biljetter.... |
Åhå, jag o Rikard var ev sugna! Inte lyckats hitta ett billigt resalternativ än bara ;S Bilar ni förbi Jönköping eller hur blir det? |
|
|
| Laszlo |
| Japps, vi gasar upp via E4:an från Värnamo, fast vår bil är full redan dessvärre...:( |
|
|
| Jeremy H |
Bah, okej. Ska fortsätta att leta resalternativ då! Inte hört nåt nytt från sub7s buss.. =/
Men om nån är redo att betala före mig ska du givetvis sälja platserna. |
|
|
| anuga |
Nån mer än jag som fick hem denna idag???
Varning för en urvaken Simon.
 |
|
|
| -=Kotten=- |
Fick ingen sån....:(
Bokat hytt idag i alla fall...:haha: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Fick ingen sån....:(
Bokat hytt idag i alla fall...:haha: |
Jag har inte bokat någon hytt, kan inte påminna mig om att jag står med i någon av Fokused register heller?
Men men, coolt :) |
|
|
| Braxen |
| Haha jag fick 2, wtf :p |
|
|
|
|