return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 11)
View this Thread in Original format
anuga

Man tycker en sådan båt skulle vara stormsäker...
HappyCow
Tror inte att M/S Romantika har lika mycket last som kan börja röra på sig, om nu inte alla börjar dansa på en sida av båten. Jag är cool-lugn. Det är najs när det gungar lite.
Amnezia
vissa stunder e det inte lika roligt att vara fattig student...just denna helg e ett sånt moment!!:( :whip: :wtf:

ta mkt bilder å film...bästa linan vi fått se på en kryss :)
MondayBar
Amnezia:
Hör av dig till arrangörerna, dom vräker ut gratishytter just nu till alla som kan tänkas vilja åka med.
SMC
quote:
Originally posted by anuga

Man tycker en sådan båt skulle vara stormsäker...




Kaptenen lirade King Unique - To The Left :stongue:
Fokused
quote:
Originally posted by MondayBar
Amnezia:
Hör av dig till arrangörerna, dom vräker ut gratishytter just nu till alla som kan tänkas vilja åka med.


Mondaybar: Är det här erat sista försök och förstöra för vår fest eller försöker ni va snälla nu?


Till alla andra som åker med, vi är jätteglada och ha er som våra gäster. Ser fram emot en dunderfest. Ses ombord :thepirate
SMC
quote:
Originally posted by Fokused
Ser fram emot en dunderfest. Ses ombord :thepirate


+1
anuga
quote:
Originally posted by MondayBar
Amnezia:
Hör av dig till arrangörerna, dom vräker ut gratishytter just nu till alla som kan tänkas vilja åka med.

Hehehe anade att det skulle ske, ringde o frågade om det fanns en sängplats kvar, jag hann inte avluta meningen innan killen sa "Hur många hyttar vill du ha?" :tongue3

Verkar som det e brist på folk på kryssningen... eller inte?

Fockused vs. MondayBar :stongue: *fight* ;) neee... det kommer bli super! alla som åker have a nice one! jag hoppas någon filmar o att där finns några bra fotisar, räknar inte med laz:e, han lär vara i eXtas hela resan o ha huvet överallt annars förutom bakom kameran ;)
Fokused
Det stämmer, vi har inte sålt slut på båten. Finns många orsaker... Men det kommer va tillräckligt med folk för att det ska bli en galen fest iaf.

Här är vår senaste nyhetsbrev för er som inte fått den: http://www.fokused.net/newsletters/06/1101/

Och för att avsluta så har vi inget emot MondayBar, de får väl ha sina fester. Vi går INTE och skriver skit om deras fest, eller sätter en fest samma helg som de för att vi vet att ingen kommer vinna på det, eller you name.... Jag kan rabbla en lång lista på saker vi inte skulle göra.
anuga
quote:
Originally posted by Fokused
Det stämmer, vi har inte sålt slut på båten. Finns många orsaker... Men det kommer va tillräckligt med folk för att det ska bli en galen fest iaf.

Det hoppas jag, det lär väl gå runt ändå så det blir fler tillfällen.

Skulle ju egentligen på kryssningen, men gav bort min plats till en mer house älskare än jag, sen kom Gatecrasher, som passar mig bättre, hade de inte krockat, hade jag plockat båda :)

Laszlo
ne dra åt fan, jag har hört att det är fest ikväll...

nu drar smålandsmaffian norrut!
HappyCow
7h 30min kvar nu :gsmile: Vi ses på golvet kl 00:00 när Lawler kör igång! Argh argh! :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement