|
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SMC |
| quote: | Originally posted by Laszlo
GIGANTISK TA-meetup. Någon som kan hjälpa till? Från vänster: ID, ID
:p |
Definitivt en meetup värd namnet! :stongue: :crazy:
| quote: |
By the way - jag har hittat ID på låten. Audion - Mouth to mouth. Jag hörde den 3 gånger under kryssningen - Lawler ska ha lirat den två gånger också. BRUTAL låt. Öste så jag höll på att svimma när Parham & Plaza droppade den.
|
GULD! Då är den gåtan löst. Lyssnar på den i skrivande stund, instant flashback till igår. Galet rå låt. Jag hörde den 4 gånger, Lawler x2, Petter och Parham & Plaza lirade den.
Nu återstår bara ID på den melodiska monsterlåten Lawler körde två och en halv timme in i setet ungefär. Utan tvekan det mäktigaste jag hört live. :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Ska tilläggas att jag ramla av stolen av skratt när jag läste TA meetup:en, utan att se bilden. missade ID - ID med :D
|
tja, vi tyckte det hade varit smått orättvist mot resten av gänget här på TA att inte dokumentera händelsen :)
| quote: | Originally posted by anuga
Bara jag, eller ser hon inte lång ut? |
nejdå, till och med kortare än mig...bara jag som sjunkit ner i soffan lite grand. Jag tror hennes syrra tyckte att jag dansade som en apa... :haha: :stongue: |
|
|
| HappyCow |
Mitt klimax var när Fanciulli spelade Trentemöllers remix av Mobys Go. Warren spelade bra musik, visst, men tyckte det var lite segt efter all mayhem-electro som spelades på båten. En annan låt som spelades ganska flitigt var Audiojack - Robot och remixen av Lee Mortimer.
David West körde på otroligt sköna beats på lördagsmorgonen. Lutade mig tillbaka i soffan och njööööt. Skulle dö för hans tracklist.
Har lagt upp några bilder här: http://pg.photos.yahoo.com/ph/strid...e791re2&.src=ph
Typ alla bilder som jag tog. Blev 1gb videoklipp istället (~15 min).
Lite mer än en månad kvar tills nästa kryssning.. ugh :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| på tal om brutala låtar...fanns en annan som jag vet Jdot bland annat spelade...har hört den massvis med gånger tidigare...versen "I can't even even remember" maler på i princip genom hela låten...någon som har titel på den? |
|
|
| Laszlo |
| problem solved, Pryda - Remember var det jag letade efter |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
problem solved, Pryda - Remember var det jag letade efter |
den e så jävla bull asså :o :o |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by benni
den e så jävla bull asså :o :o |
På ett bra system+fullsmockat dansgolv, icke ! ;) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Braxen
På ett bra system+fullsmockat dansgolv, icke ! ;) |
Det är där Prydas choons är som bäst. Warren lirade 1983, vild stämning. |
|
|
| Laszlo |
| Jag hörde Jdot lira den också om jag inte är ute o cyklar. Aftermath är dock snäppet vassare :) |
|
|
|
|