|
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nope, det stämmer...Fokused försökte boka Dubfire, och han ville tydligen mer än gärna komma och spela men kunde inte. Som om det inte finns nog med andra att dansa till - tror knappt någon kommer ligga sömnlös över detta :) |
Habba Habba Habba, kommer bli en händelse rik Nov - Dec!
Laszlo! Send me info about €€€ and stuff! 75% säkert att jag hänger på nu när jobbet sa, u go! |
|
|
| Laszlo |
| Yes box, vi har en plats kvar och biljetterna ska vara betalade senast måndag...är du på? Vi bokade de billigaste hytterna, tror det gick på runt 770 pix per skalle... |
|
|
| Jeremy H |
| Är det ingen som har plats för en styck mig? :clown: |
|
|
| Jeremy H |
| Giuseppe Ottaviani (1/2 Nu-nrg) tillagd till linan.. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Giuseppe Ottaviani (1/2 Nu-nrg) tillagd till linan.. |
AU! Laz! I'm in ffs! messa details på MSN så får du money på monday morning :D |
|
|
| Laszlo |
| will do...väntar på svar från en annan polare som är före i kön, ska han inte ha den är platsen din... |
|
|
| Vizay |
| fan med ottaviani blev det nästan intressant ju, synd att jag inte har cashen för både detta och MB... |
|
|
| SWE_TRANCE |
DAMN vilken TOKIG fest detta kommer bli..sanlöst!
Två hytter bokade precis, fanns mkt hytter kvar tydligen!
Hör av mig om det blir platser över... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Giuseppe Ottaviani
Ja nu fan funderar tom. jag på att hänga med... Har ingen lust med 39 timmar dock... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Giuseppe Ottaviani
Ja nu fan funderar tom. jag på att hänga med... Har ingen lust med 39 timmar dock... |
Hoppa på eller av i Tallin då ;)
Ne men klart du ska med..bara å sova ju... |
|
|
| Laszlo |
| klart som FAN du ska med! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Giuseppe Ottaviani
Ja nu fan funderar tom. jag på att hänga med... Har ingen lust med 39 timmar dock... |
Fan kom med nu, så e inte jag den enda House / Trance:ern, :D |
|
|
|
|