return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 4)
View this Thread in Original format
SMC
quote:
Originally posted by Braxen
tokgrymma djs och producenter anyhow imo


Deep Dish är Deep Dish. :)
Laszlo
word

quote:
diviga


vem fan bryr sig? så länge de levererar på golvet så skiter jag fullständigt i vilket...
Jeremy H
quote:
Steve Lawler
Nick Warren
Spooky (Live)
Nic Fanciulli
Matt Hardwick
Add2Basket (Live)
Marcus James
Orkidea
Parham & Plaza
Vincenzo Ragone
Mirus Love
David West
Petter
Dana Bergquist
Andreas Hansson
Dandy Digital
Peffe
Burt Banner
Ken 1
Putte Ponsbach
JdotP
S.U.N Allstars
Anders Ödman
Red Circle

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

(http://www.megamind.se/events.php?m=details&id=2026)
SWE_TRANCE
Shiiiiiit!!
Om inte MBar svarar men en TOKlina så blir det denna för mig istället, om jag inte har råd med båda :)
40h lockar som fan också :)
anuga
quote:
Fokused & Program Production presents
A TWISTED HALLOWEEN CRUISE
Friday – Saturday 3-5 November 2006
Stockholm / Tallinn / Stockholm
Tallink m/s Romantika


Jag får inte ihop det, men linan ser jag ändå :)

Det ser ut som en tur i November med, förrutom December.
mjz
quote:
Originally posted by anuga
Jag får inte ihop det, men linan ser jag ändå :)

Det ser ut som en tur i November med, förrutom December.


Departure from Stockholm, Friday 3rd of November at 18:00
Arrival to Tallinn, Saturday 4th of November at 10:00
Departure from Tallinn, Saturday 4th of November at 18:00
Arrival to Stockholm, Sunday 5th of November 10:00



verkar bli en del båt-åkande i vinter ja :)
Braxen
OMFG :wtf:
SMC
monsterkryss, i die

:eyespop:
:eyes:
:crazy:
:disbelief
Vizay
jag föredrar nog MBs lina faktiskt. Mer min typ av musik :)
montana
Spooky (LIVE)

oh , fan att jag kommer missa detta. Charlie May är en legend.

RebeL9
verkar redigt nice lina :)
även om jag fortfarande måste vara tjatig när det gäller de svenska akterna .
Dj P.A!
Då var 2st hytter bokade!! Klockrent event! Har verkligen efterlyst lite annorlunda kryssningar till Monday Bars till Åbo. Börjar bli lätt less på att åka med samma fartyg varje gång. Tycker att kryssningen till Helsingfors på valborg 2003 var roligast hittills. Kanske lite väl mycket house för min del på denna, men det skall nog gå bra ändå. Annars så tycker jag linan till Lucia Cruise var rätt svag i år. Känns som man fimpar den till förmån för denna. Perfekt också att denna går Fre-Sön så man slipper ta ut semester.
Tallin here we come!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement