return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 3)
View this Thread in Original format
Braxen
quote:
Originally posted by Gate 42
kör en zlatan, christiansson och mellberg. ut å sup och när du blir avstängd kan du bojkotta istället ;)


Det e fan ingen dum idé, seriöst .. verkar som kryssen kommer bli geerryyym :crazy:
SMC
quote:
Originally posted by Braxen
Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF :eyes: :eyes: :eyes:


ZOMG? :eyespop:
Laszlo
STEVE LAWLER
T
E
V
E

L
A
W
L
E
R


:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Dessa nyheterna har räddat min dag. Ledsen MBar, men det ska nog till ett fyrtal i ess ur rockärmen för att jag ska åka på Luciakryssningen istället. Båda lär jag inte ha råd med :(

Och så kommer Dave Seaman till göteborg i Oktober. PROGEN HAR ÅTERVÄNT TILL SVERIGE! Låt oss nu också hoppas att dessa för vanliga medelsvenssons lite mindre kända namn inte lockar till sig alla bråkstakar och annat vanligt krogfolk som gärna bara förstör. Detta kommer bli årtiondets kryssning :)

Att sen Deep Dish också skulle vara bokade finner jag högst osannolikt, av den enkla anledning av det helt enkelt skulle vara för jävla bra för att vara sant. Skulle så vara fallet kommer jag lägga mig ner och dö av lycka.
Gate 42
verkar som att det kan komma att bli att man åker på två kryssningar i vinter :D

vet dock inte hur jag ställer mig till att det är en 36 eller 40 timmars kryssning. känns tungt.. ;)
Laszlo
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer gå förbi utan att vi ens kommer hinna blinka...
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer gå förbi utan att vi ens kommer hinna blinka...


Precis. För mig får skeppet gärna gå på grund någonstans bara de fortsätter lira. :eyespop: Kommer bli huge detta. :eyespop:
Jeremy H
Är ruskigt sugen på att släpa mig upp på detta...
LAWLER! <3
montana
kommer inte kunna gå på denna (pga massa skäl), trots att linan är väldigt intressant, det enda namnet man kommer missa är warren, blev så sne när tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag för jag skulle åka utomlands.
Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...
Braxen
quote:
Originally posted by Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...


??? vanura ? .. för övrigt är dom 2st, vet du om d va Dubfire lr Sharam du såg ? .. varför va han kass ? :eyes:

Vizay
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss :p
Braxen
quote:
Originally posted by Vizay
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss :p


hehe okej, diviga kan ja mkt väl tänka mig att dom är, med tanke på hur stora dom är och vad dom åstakommit i branschen, + att dom bor i usa :P .. framgångens baksida, tokgrymma djs och producenter anyhow imo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement