return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 2)
View this Thread in Original format
SMC
quote:
Originally posted by RebeL9
jag vet. det är helt stört. och de sopar mattan med de flesta. spelar mycket mer ösigare och tyngre :D


Stämmer. Son Kite/Minilogue-grejer t.ex. lär funka hur bra som helst.
anuga
Va hände med Fokused? de hade mycket på gång innan... sen vara försvann de?
Vizay
fan va jobbig du e pischen :P
vet inte om jag har råd, ska kolla upp det ;)

Fokused dog inte, de verkar bara ha riktat in sig på andra stilar än trance ett tag (mer åt tribalhållet om jag fattat saken rätt).
Har ju varit en del fokusedgrejer senaste åren, bara inget stort.
lonne
quote:
Originally posted by SMC
Stämmer. Son Kite/Minilogue-grejer t.ex. lär funka hur bra som helst.


Det ar verkligen skam att de spelar sa sallan i Sverige! A andra sidan kan man bege sig till Kopenhamn med, dar de spelar titt som tatt. Har i Australien spelar de dock pa det flesta storre festivaler. Tycker f.o. att det ar trist att Monday Bar har sunkat ned sig nar det galler bokningar av akter/dj's under det senaste aren.
Laszlo
Fetecreds för Warren-bokningen! Enligt ryktesvägar finns där fler tunga namn på denna linan som ska presenteras inom kort. Inväntar med spänning MBars lina till luciakryssen, men blir det ytterligare någon tung progakt på denna halloweenkryss så blir det defenitivt Fokused istället för MBar denna gång, speciellt om de tar in Özze & kompani eller några liknande giganter och sätter de på Panorama på sämsta möjliga tid, istället för att ge de prime time på stora golvet någon av dagarna. Bägge kryssningar kommer jag inte ha råd med. :(
benni
quote:
Originally posted by CJ InterCity
vad är det för fel på finland?


ingenting :) jag bara skojade
Braxen
Aah denna kryss verkar intressant måste jag säga :) med tanke på att det är 40timmarskryss (!) så lär det va en hel drös me dj's :eyespop:
Laszlo
FYRTIO JÄVLA TIMMAR

sinnessjukt

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Hoppas bara att de inte är så satans tjuriga med musikanläggningar i hytterna..!
SteveTranz4ever
Jofawe:
Du har stavat fel till Fokused i tråd-rubriken :D
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jofawe:
Du har stavat fel till Fokused i tråd-rubriken :D



steve stavas inte med två treor heller stefan :P

Braxen
Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF :eyes: :eyes: :eyes:

å jag har match lördag den 4e .. :nervous:
Gate 42
quote:
Originally posted by Braxen
å jag har match lördag den 4e .. :nervous:


kör en zlatan, christiansson och mellberg. ut å sup och när du blir avstängd kan du bojkotta istället ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement