|
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
denna lina e retarded:eyespop::wtf: :wtf: detta går ej att missa...
ska snåla me mina stackars studentpengar så man har råd att åka båt under halloween..
Lawler
David west
Nic fanciulli
bara de 3 gör ju resan värd:) |
|
|
| Laszlo |
Glöm inte Ali Dubfire (ena halvan av Deep Dish) också
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag ska röja
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| jofawe |
| jag är så jävla förbannad över att jag inte kan dra iväg på denna kryss pga jobbet.. fan med! |
|
|
| Laszlo |
| ta ledigt, fly landet, bli sjuk, skaffa dig någon halvdödlig könssjukdom...vadsomhelst...detta kommer bli århundradets kalas! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
detta kommer bli århundradets kalas! |
MEH!
sluuuuuuuta.. jag ville ju hellre höra nått i stil med att det kommer bli skittråkigt och att båtjäveln kommer sjunka... |
|
|
| Laszlo |
| att båtjävlen kommer sjunka kan du räkna med...finns inte en chans att den kommer hålla sig flytande med tanke på vilket jäääävla gung det kommer bli! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Är det någon som vet nåt angående biljettåtgången i dagsläget? |
|
|
| staz |
| ja vi får hoppas att de inte blir "another twisted bogvisir - Estonia (2006 remake)" ;) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Glöm inte Ali Dubfire (ena halvan av Deep Dish) också
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag ska röja
:crazy: :crazy: :crazy: |
är jag blind :conf: eller är det du som inbillar dig :cool: |
|
|
| staz |
| nä de blir inge dubfire sa parham på tc. |
|
|
| Jeremy H |
| Verkar som om sub7 styr upp buss från GBG till och från den här kryssen :) Kanske blir ett paketpris tom... Låter ju grymt intressant för min del iaf! |
|
|
| Laszlo |
| Nope, det stämmer...Fokused försökte boka Dubfire, och han ville tydligen mer än gärna komma och spela men kunde inte. Som om det inte finns nog med andra att dansa till - tror knappt någon kommer ligga sömnlös över detta :) |
|
|
|
|